Belieber.

Alla inlägg under februari 2013

Av ida svanberg - 28 februari 2013 08:59

Dålig uppdatering jag vet men har haft fullt upp
Men nu ska jag åka slalom i klinten och får inte göra illa mej, för DM är ju snart:)
Men åker med Linnea, Hanna och Benjamin :) skojjjjigt
Nåväl bloggar när jag är hemmmmmmma Hejdå<3

Av ida svanberg - 28 februari 2013 08:59

Dålig uppdatering jag vet men har haft fullt upp
Men nu ska jag åka slalom i klinten och får inte göra illa mej, för DM är ju snart:)
Men åker med Linnea, Hanna och Benjamin :) skojjjjigt
Nåväl bloggar när jag är hemmmmmmma Hejdå<3

Av ida svanberg - 26 februari 2013 23:20

hej, sitter nu hos hanna och skypar med några random och robin och benjamin ;) hahahh
i morgon har jag träning åker buss ner t stan och äter väl på daggan eller nå :)
Ghhahhahhhahah, vilka söta människor de finns :))<3
SKriver faktiskt med hannas trådlösa tangentbord COOLT ;) vill åsså ha det! :DD

men ska skypa vidare och sen se film åsså bloggar jag i morgon. godnatt <3

Av ida svanberg - 26 februari 2013 20:00

Shit vad jag gormar. Bloggen heter www.svnberg.blogg.se
Funderar om jag ska byta dit på heltid haha:)

Av ida svanberg - 26 februari 2013 19:36

Eftersom jag har videofy så kan jag it ladda upp video klipp här. Så aka skapa en blogg på blogg.se för att lägga upp video, länkar bloggen varje gång ett nytt video inlägg kommer upp:)

Av ida svanberg - 26 februari 2013 18:52

http://videofy.me/v/937304 kolllla ifall de funkar.

Fråga mej något på ask.fm/sv4nberg

Av ida svanberg - 26 februari 2013 15:59

Tjo, vad händerjaow?<3
Jag vaknade typ halv ett då såg jag tv/fikade frukost åsså sen fixade jag och pappa mina slalom skidor<3 najjan:)
Nu ser jag tv och typ chillar ska väl kanske gitta iväg t Hanna snart;) men bloggar mer under efter middagen:)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards