Belieber.

Alla inlägg under oktober 2012

Av ida svanberg - 31 oktober 2012 13:36

Inte jag.... Ahhahahaah kör på gammel mobilen då:)!

Av ida svanberg - 31 oktober 2012 11:56

Men äntligen kan jag träna, har typblivit sjuk vaaaaaaaarje tränings dag...
Men nujävlar kör vi;)!

Ligger i sängen nu, vakna typ för tre timmar sen för att Tim, Linus, Amanda och Johannes ringde... Tack! Hahahahaha men lyckades somna om:)
Så har just vaknat ska kliva upp för ska gå t bussen halv fyra. Så måste hinna fixa allt:)
Cheeeeeer Ikv, taggad123<3 bakade ju kladdkaka igår:)!

Av ida svanberg - 31 oktober 2012 02:30

Swag, första tidsinställda inläget da  

Nu ligger jag förmodligen och ser film eller sover?

Tänkte bara säääääga godnatt, sovgott alla underbara!<3


Du, ja precis du! Du ska veta hur underbar du är. elt galet perfekt. 

Alla älskar dej.<3

Av ida svanberg - 30 oktober 2012 18:31

Detta är mina 7 bloggar jag kollar vardagligt.<3

www.sv4nberg.bloggplatsen.setjosantrosan, bääääjbs
lalallalallalalal justin bieber.dream it, wish it, do it.

www.kissies.se

www.annicas.me

www.marcelos.me

www.nattstad.se/wernersson

www.kenzas.se

www.justinbieberzone.blogg.se

www.facebook.com 


HAHA, ansiktsboken kollar jag nog tusen gånger om varjeeee dag.!<3


Av ida svanberg - 30 oktober 2012 17:42

Kör på en justin bieber stund. Att man kan älska en människa så mkt. 

Har inte ens träffa ungen!<3 INSANE. LOVe you LOVe you<3


1.Be Alright.

2.As long as you love me.

3.Boyfriend

4. beautiful.

5.One love.

6.Beauty and a beat.

7.All around the world.

8.Baby

9.Down to earth.

10.One less lonly girl.

ELLER ALLA HANS LÅTAR ÄR HUR BRA SOM HELST!


 


 

               



Av ida svanberg - 30 oktober 2012 17:24

Tja, nu kommer bloggen bombas med nya och fräsha inlägg.

Har nämligen snott mammas dator, så ska gör(a några bilder. 

Och som ni ser har jag fixat bloggen lite, ny header kommer inom kort.

Ska bara be syrran ladda upp nå bilder på mej som jag fotat med hennes system kamera!<3

Men som sagt bilder-inlägg och annat kul kommer upp.!<3


Har ni något förslag om hur jag kan få mer läsare/roligare blogg?

kommentera då, Tack på förhand<3!

Av ida svanberg - 30 oktober 2012 11:41

Hej, idag vaknade jag tjugo i tolv!
Men Hanna sov fortfarande, så har bara tjilla:) nu är hon vaken så vi ska väl fika frulle!:)<3 bloggar ordentligt sen/ikv!<3

Av ida svanberg - 29 oktober 2012 23:02

Nu ligger jag i sängen med Hanna och vi ser film! (misstolka inte)
Ska väl snart sova är trött även fast jag vakna kvart i tre hahah!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards