Belieber.

Alla inlägg under mars 2012

Av ida svanberg - 31 mars 2012 16:45

Heeeeeeej, har ni släkt lyserna allihopa? jag har typ it gjort det... haha, ork it bry mej om det! :)<3
Ajja, har just kommi hem från spaet med familjen. vi drack dricka åt popcorn och bada och lyssna på bra musiiiik bättre kan det inte bli. Nu ska jag ta upp telen ringa en kompis och gå till henne kanske å sova! :)
Men nu ska morsan ha datan så Tjao!:)<3
 

Av ida svanberg - 31 mars 2012 16:21

Hej alla ute i världen, vad har ni gjort idag dåå?

Jag hinner med ett snabbt inlägg innan maten!

Vaknade klockan ett av att mamma ringde mej, då låg ja kvar i sängen å spela ett tag.

Sen när jag kom ner skulle jag duscha men it hade vi nå varm vatten..

Så då såg jag tv ett tag, sen kom pappi hem å gjorde varm vatten så då gick jag ju å duscha!

Har ganska precis kommit ut ur duschen!

Ajja ska gå och käka nu.. ni får hade! (:


beach/summer  Diana Jimenez

Untitled Album  beach/summer

Av ida svanberg - 30 mars 2012 20:50

Hejsan alla sötingar, Sry för dålig update iadg och igår! Detta inlägg kommer bli as långt..

Ajja, jag vakna idag klockan tio i åtta då fixa jag mej å gick till bussen kvartöver åtta!

Då åkte jag ju så klart buss, sen när jag kom till skolan gick vi på promoch åt frulle.

När vi kom ner till skolan igen hade vi ju massa lektioner! 

Sen när jag sluta skolan klockan tre, då gick jag upp till affären och klev på bussen då.

Sen var jag hemma halv fyra, då gjorde jag och tobbe "mat" (varma mackor)

På tal om MAT, idag så fick vi Påsk buffe, massa go mat! 

Efter jag å tobbe hade laga mat, böt jag om och såg tv en halv timme, sen hoppa jag in i bilen och drog till voltarenan.. där gjorde jag faktist jätte mycket BRA saker.. körde rondat flickis flickis sjäälv.. OCH JAG GJORDE FLICKIS SJÄLV OXÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, NÖJD ATT MIN TRÄNARE "LURADE" MEJ! 

Ja och nu är jag hemma! :)

Deyya bjöd skolan på idaaaaag! :)<3 

Av ida svanberg - 29 mars 2012 16:31

Heej. what are you doing?

Nåja, idag vaknade jag klockan 06.40 då fixa jag mej å sånt. sedan tog jag på mej ute kläderna och tralla iväg till bussen. När vi kom til stan, var klockan 08.30 då hade vi lektion.. efter den lektionen hade vi hål i 2 timmar. ganska skönt ibland! Jag L & L orka it gå in till staden så vi stanna och åt på max, gick på djur magazinet och kiosk piraten.

Sen börja vi om igen klockan 12.. då hade vi vanliga lektioner. 3lektioner i rad! 

Sen slutade vi klockan halv fyra. då tog jag bussen hem! jag har faktist just kommi hem  (:


 Outfit: byxor-teamsportia, linne- h&m "mag"tröja- monkey!


Gått var det iaf.. billigt NJAE!:)<333

Av ida svanberg - 28 mars 2012 22:26

Tumblr_m1m1xvl7pc1rqn00xo1_500_large


Tumblr_m1kj7ohuts1qbhjz6o1_500_large


stella's tumblr   Fick ni lite grejjs också! :)

Av ida svanberg - 28 mars 2012 22:02

heeeeeej, alla goingar ute i världen.

Ja jag sa ju att vi skulle åka buss ner t staden i ett tidigare inlägg.. 

så när vi kom till stan åt jag L & L mat, jag åt kyckling macka med curry! (:

Efter det gickvi till biblan å leta nå böcker! själv hitta jag ingen bok.

När vi hade varit klart på biblan gick vi ner till intersport, vi hann typ in 3 min på intersport sen gick vi igen.

Sen gick jag L & L å mötte upp M. då gick vi på coop, köpte ett tugg paket & fick MUMS-MUMS av L! (:

Så jäkla gott älskar det, hähähähähähähäähä...

Sen hade vi ju träning vetni! ;)

Åkte bil hem med A's pappa.. var hamma kvart över nio då såg jag tv å sedan duscha jag å nu ser jag big brother och bloggar!


   KRAM!:)<3

Av ida svanberg - 28 mars 2012 11:53

HejHej bloggen! vad händer ute i världen då? 

Idag vaknade jag klockan fem i åtta. då klädde jag på mej, borsta tändera, fixa mej och spela musik.

Sen ca halv nio kom L's mamma och skjutsa mej och L till skolan!

När vi kom till skolan drog jag ut en nyhet.. sen gick vi på en prom åå sedan käka vi frulle då.

när vi kom tbx till skolan hade vi sve, då gjorde vi nyheterna, nutids frågorna & prata om klass resan!

sen hade vi eng, å sedan lunch - korvstroganoff och ris (stavning)

och nu har vi lunch-rast.. å då passa jag på att blogga!

När skolan slutar blir det buss ner till staden och käka på dagoberts med L & L.

Efter det blire väll gå och kolla på lite affärer & sen gå ut till träningen som börjar halv sju!


Tired Of Trying    Tired Of Trying                        my meadow    Pinspire - Katy Loveday's pin:Scrabble Letters Nail Art    

Tumblr    Facebook


    KRAM

Av ida svanberg - 27 mars 2012 14:54

Heejsan, ledsen för dålig update igår. men hade fullt upp med allt å alla!

I går var det en normal skol dag, efter skolan drog jag till L. vi chillade, åt och DAMPA! ;)

Efter det var de ju träning. efter träningen hoppa jag in i duschen, åt en varm macka!

och så klart såg jag Big brother! :)) tycker ni de ä bra?


Idag vaknade jag kl 06.55 å då gick jag å klädde på mej, fika och borsta håret/tänderna!

Sedan gick jag ju till bussen, som gick kl 07.30 ca!

Ååå nu sitter jag och har sve/eng, tränar glosaorna bland annat! (:

När jag kommer hem ska jag KANSKE laga mat, vi fårse.


? :D


     Börjar då FAN sakna sommaren... KRAM


Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards