Belieber.

Alla inlägg under november 2011

Av ida svanberg - 30 november 2011 22:25

Hejhej ligger i sängen och har ny duschat och sett grey's, tragiskt sänsongs av slut :/ Idag har man tagit bussen ner med några små söta cheeyor :) åt på frasses sedan stan ch jag köpte en julklapp till min lilla pappa! blev ganska nöjjd med julklappen. det var en vit tröjja med en svart dödskallen typ från H&M!! Ahmen om man skulle ta å sova litää nu ¨å för ska in med tidiga bussen i morgon fett tråkigt detdå men det är bara att ta sig i rumpan och kliva upp kl 06:45 :O jo föresten var på träning oxå :))


    jaja men MÅSTE sova nu pussgnatt/sv4nberg<3!


  hade inte vela sova i den? :D


   vad mer kan man säga än cheerfuture? :))<3



Av ida svanberg - 30 november 2011 12:07

Jäää!   OFC!!!    Danny<3

Av ida svanberg - 30 november 2011 10:31

hejhej, sitter i studie med lina, linnea och amanda! har just haft nyheter nu rast sedan engelska med knattarna! Haha nu har min kompis skaffa blogg kolla den www.Wwernersson.devote.se :) ajja ska ha engelska nudå pusshej mina älsklingar   

Av ida svanberg - 29 november 2011 19:56

Tjoobreh, sitter å tjillar framför datan och snackar på skype  me små söta! :D<3 fast datan laggar fast så vet inte hur länge jag orkar snacka mer! :D by the way klarade musik provet! glad cheey hära  i morogn skulle jag ha haft utvecklingsamtal men då blev det ändrat så ska ha det på korpen ist! :D <3 det blir ju int nice eller tror inte det iaf! asså vet inte ens vad jag skriver just nu, menmenHoppas luleå vinner mot timrÅ ikv för dom behöver vinsten mer ä timrÅ! :) LULEÅ<3!



ajja pusshej nudå! <3<3 

Av ida svanberg - 29 november 2011 14:43

sitter på korpen och har sve/eng fett chill sitter bara av tiiiiden typ! för han säger inte vad vi ska jobba med osv så då tar man en data och tjillar laxar! :)  Har just haft prov i musik klarade prooovet iaf och jag fick 20 och man skulle ha 20 för att få godkänd så jag hade ganska tUr!   

Av ida svanberg - 28 november 2011 19:55

The boys are back! Heejheeej sitter nu och bara hade velat mysa med mina kompisaaar typ film eller nå och på de en kille ;) haha nu fattar jag kännslan man har när man vill ha typ en kille eller kompis bredvid siig! :)<3 men bäst av allt är lina.w asså omg känner mig som om jag inte har nå liv men okeej?! by the way sitter och ser HSM 3! fett mysig film ändå


                                    Bloggar mycke nu, men sen kommer jag typ glämma att jag har en blogg... :)<3 pusshej

Av ida svanberg - 28 november 2011 17:58

Det blev några bilder nu ist för ikv!


  Mee<3Valpar!<3   mee!:]<3

Av ida svanberg - 28 november 2011 17:48

tjotjo,sitter här och är hyfsad glad fick D på historia provet! :] by the way i morogn har man musik prov nästa fredag svenska prov och typ om någon dag har man matte prov :/ serri har typ prov hela tiden... så stört

HAHA ska ladda upp flera bilder ikv!   Pusshej<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards