Belieber.

Alla inlägg under april 2012

Av ida svanberg - 30 april 2012 18:05

Tjena mitt bena! Tänker som vanligt berätta min dag idag! 

Vakna vid halv elva, då fika jag frulle böt om och gick till stan!

Har bara gått på stan idag, köpt örhänge OCH bikini, Och sen har mamma betala en klippning till mig. Blev nöjd med frillan haha igentligen ingen skilnad på frillan men kände för att klippa mej.

Sen efter klippningen gick vi till hotellet och alla såg på Big brother (på datan).


Vid sju blire ut och käka och sedan shoppa godis till bion ikv, ska se American Pie Men syskonen! (:

Tänkte lägga upp nån bild NU, från www.weheartit.com 


Tumblr    Tumblr    



                   KRAM

Av ida svanberg - 29 april 2012 11:28

Heeeeeejsan, Jag hade tänkt berätta om gårdagen faktist.

Vi kom till sthlm vid tolv då åt vi massa mat å kolla runt lite!

Sen gick vi till hotellet vid fyra, då duscha ag och fixa mej inför grönalund!

Jag känner mej stolt för jag åkte typ TRE grejer som jag inte skulle våga åka annars... bra va?

Åkte iaf fritt fall... fifan 110 km på 2,5 sek? helt sjukt OCH man kunde it andaaaas! PANIK

Det var gårdagen.


IDAG: vaknade väll vid tio fikade, och sett tv. Nu sitter jag vid datan och ska snart fixa mej inför staden..

Hoppas jag kan shoppa loss alltså! men lär väll som vanligt it hitta nå, när jag väl kan shoppa.

Idag blire faktist bara shopping på planeringen! :)

http://www.youtube.com/watch?v=H778DyEJbas  Checka in! :D<3

Den åkte jag iaf.. FETT LÄSKIG! :)<3


                  KRAM

Av ida svanberg - 28 april 2012 11:10

Halleluhja, sitter just nu på tåget och är i sthlm snart!

Hoppas på det bästa att det ä finfin väder i sthlm. 

Har sovit sådär inatt på tåget... Gillar inte att sova på tåget men det gick.

nåväl, ska väll snart börjja fixa med väskorna snart, så vi är klar när vi är framme.

Nu rullar tåget igen på väg från uppsala! 

Fårse hur mkt jag hinner blogga under tiden jag är i sthlm... kommer blogga så mkt som det GÅR! :)


ska kila nu Tjaow! 

Av ida svanberg - 27 april 2012 16:04

Hellu alla ute i världen som läser detta nu!

Tänkte att jag hinner med ett snabbt inlägg innan jag fortsätter med packningen.

Vaknade 07:49 idag. då fixa jag mej och sedan gick till bussen.

när jag kom till skolan gick vi på prom och sedan frulle!

Efter frullen hade vi nån sorts diagnos i sve. och om man hade mer än 5 fel fick man SPRINGA tre varv runt skolan, HAHA jag hade tur för jag hade exakt fem fel... så slapp spring 

Nåväl efter allt det hade vi bara orginella(normala) lektioner.

Sluta klockan tre, tog bussen hem, vaaaar hemma halv fyra då såg jag typ lite tv sen starta jag att packa... han inte så långt med packningen för känkde att jag kunde blogga lite! (:


Ska dra och fortsätta packa nudå in för sthlms resan åker ikv förresten!  

Photography  ★Girly Photography ★


                     KRAM 

Av ida svanberg - 26 april 2012 16:25

Heeeeej... Jag kommer börja blogga igen dagligen när jag är tbx från sthlm's resan!  alltså på tis!

Idag klav jag upp tidigt eftersom det var korpen! Jag gick till bussen 20 över 7 & var i stan kvart över 8

Då hade vi sve/engelska... Efter det hål i två timmar! sen bara vanliga lektioner.

Åkte hem med halv fyra bussen och har just kommit hem. 

Ska snart dra och bytaaa om ska på "kalas" idaaaaaaG. L som fyllde 14 igår det blir kul.

Så hinner inte blogga så mycke mera nu! bloggar nog mer senare (:

Btw hela dagen idag har det kännt som fredag?  vet inte varför.


Jag L & L fick dom här två av två killar i klass Jag L & L fick dessa av två klass kompisar..SNÄLLT! (:

Åt detta till lunch IDAG! :)<3

Av ida svanberg - 24 april 2012 16:55

Hej. Tänkte faktist ta mej tid att blogga lite nu...

Ska som vanligt berätta om dagen.

Vaknade tidigt idag då.. skulle ju så klart t KORPEN!

Kom till skolan tjugo över åtta då hade vi slöjd.. HAHA, håller på att brodera ett hjärtaaa

Efter slöjden var det bara vanliga lektioner.... ork it rabbla upp alla! lat kanske?;)

Tog sena bussen hem så var väll hemma kvart över fyra nå sånt då satte jag mej direkt vid dataaaaaaaan å kolla fejjan dunkar musik och bloggar! :D

En sak till min bästavän fyller fjorton år i morgon! nå förslag på presenter till en FJORTIS? ;) HAHHA

älskar dej www.wernerssons.devote.se  Checka in hennes bloggda! (:

Har dessutom fått henne att se Big brother.....! bra va? 

Orkar inte blogga nå mer nu.. hör av mej om någon dag vettja!


Tänkte länka några helt okej låtar! (:


http://www.youtube.com/watch?v=GJ91VPOgasQ


http://www.youtube.com/watch?v=CdXesX6mYUE&ob=av3e



      Kram

Av ida svanberg - 23 april 2012 15:08

shuu breh, alla underbara Goingar! what's up`?  

Sry för dåligt bloggande man har totalt tappa lusten att blogga.. vet it varför men ibland blire så!

Idag åkte jag in med sena bussen, Då gick jag t hildursborg (med skolan)

Där hade vi handboll och basket.. Helt okej

Efter det gick jag å L & åt på badhuset, jag åt grillkorv och pommes!'

När vi hade äti klart gick vi in på badet bör om och de.Sedan hade vi fritt bad med skolan till kvart i två!

Då gick vi upp och böt om. basta & fixaaaaa oss!

Efter det kom mamma och hämta mejj, då for vi till optikern och hämta glajjerna (glasögonen)

Och nu sitter jag på mamma's jobb och väntar på att klockan ska bli fyra!

Då ska jag möta upp en kompis som kommer med bussen klockan fyra!   


รูปภาพบนกระดาน  Bilden säger allt! (Y)


             Kram

Av ida svanberg - 19 april 2012 17:53

Hej, idag vakna jag tio i sju.. då klev jag upp fixa mej åde inför skolan!

Efter det gick jag till bussen å åkte buss, satt med L i bussen!

När vi kom till skolan (korpen) så hade  vi sve/eng gjorde it spec mkt på den lektionen..

Efter sve/eng gick jag L & L och tog gardacil sprutan... (livmoder halscancer sprutan)

JAG ÄR LIV RÄDD FÖR SPRUTOR!

Efter sprutan gick vi in till stan å bara gick typ!sen gick vi tbx till skolan och käka lunch!

Seeeeeeedan hade vi tre lektioner irad TYP. Å sen en liten rast på det och sen BILD!:D

Efter bilden slutade vi.. då tog jag bussen hem!

När jag kom hem laga jag mat, dammsög hallen och köket.

Nu inväntar jag bara hockeyN. hejja brynääääääääääs! 


 HAHAHHAH, bild från dagen! :D

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards