Belieber.

Alla inlägg under januari 2012

Av ida svanberg - 31 januari 2012 11:51

hejsan, sitter just nu och dricker fanta exotic men 2 sköna brudar!

ska väll snart ha lektion (NO)!

idag så åt jag iaf kyckling curry macka ja och då fanta exotis! ((:

menmen idag är det hockey på planeringen och läxa! längtar till hockey men inte till läxan! :))<3

hehe, hinner som inte blogga nå mer nu men kolla in 2 sköna bloggar vettttja!


www.wwernersson.devote.se

www.linnnnnnea.devote.se //sv4444nberg!!<3<3


Av ida svanberg - 29 januari 2012 23:21

Tjena tjena, ligger just nu i sängen och ska snart sova!Men iaf tänkte bara meddela att jag har över 200 som har läst min blogg denna månad!Och det är då record hehe! Jag vet har inte så känd blogg!Och sen om ni inte kan läsa vad jag har skrivit så skriver jag från mobilen!Och där med finns inte alla ord osv!Men idag har jag åkt slalom, grymt kul! Går längtat efter det så jävla mycket!Jaja i morgon ska jag väll på skolan sen efter det åka t en polare, och sedan stan för att köpa hår färg!Lite Virig vilken färg men nått åt brun hållet iaf!Orkar tyvärr inte blogga nå mer, så pusshnatt!<3

Av ida svanberg - 27 januari 2012 12:18

hello, har just nu rast och sitter vi datan å tjillar snart matte HATAR MATTE"!"!!!!!!!!!

ajja idag elr ikv spelar ju luleå mot färjestad hoppas dom vinner! :))

men hörrni hinner inte blogga nå mer nu hörs ikv!


nu kommer det in en lite bättre bild på mig som ny klippt! (:

   ME!//sv4nberg (:

Av ida svanberg - 26 januari 2012 16:57

hejsan, har just kommit hem från skolan och idag under hål timmen klippte jag mig ju.

det blev helt bra ändå ;) det kommer en bild nu, fast en bättre typ ikv tror jag! :))<3

men just nu sitter jag och ser på bert - den sista oskullden, gaaaah älskar bert, är lite knäpp men whatever (;


  Ny klipp cheey som sagt var det kommer en bild senare tror jag ikv eller nå sånt fårse när jag hinner! //sv4nberg<33

Av ida svanberg - 25 januari 2012 15:31

hejhopp, just nu gör jag inte mycke har just kommit hem och ser på Mtv PLAIN JANE! :))<3

idag iaf är det ju träning och den börjar halv sju, så jani vad jag ska hit på! eller kommer ju fara t stan vid halv 5!

ehm, har inte så mycket att skriva om just idag! kan ju berätta att jag ska klippa mig i morgon, men hur vetefan!

ta det inte på allvar men skulle jag passa i side cut? kommentera vad ni tycker, å för er som inte har sett mig kan ju kolla in några bilder jag har lagt ut på mig själv i bloggen! :))<3


                  ha de götter, hehe nu snodde jag www.wwernersson.devote.se ORD!(: //sv4nberG!<33

Av ida svanberg - 24 januari 2012 10:51

hejhej, tänkta bara meddela pallar inte skolan nå mer å andä har man typ 2 år kvar av grundskolan! (ORKA)

å dessutom måste man ju vakna typ kl TIDIGT! :))

ajja nu sitter jag på skolan/korpen och har NO, vi håller på med ett grupp arbete, jag är klar så fritt är ju inte helt fel!

å senare idag har jag NO, musik och sve/eng! :))<3

                            


                                 //sv4nberg! (:

Av ida svanberg - 23 januari 2012 13:47

ahahhahaha, mitt smek namn är nu hädan efter kåtbock, hahahha! min(a) bff kom på det ordet ;o

men what ever! har ii blogga på ett tag men tänkta meddela att jag har fullt upp :/

å dessutom idag har man träning och det är ju hockeyy å! :))'



hinner inte blogga mkt mer har lektion nu(so) //sv4nberg

Av ida svanberg - 22 januari 2012 01:30

Tjena tjena, bloggar från mobilen faktist!Idag har dagen varit super, först åka ner med bilen t Luleå För att sedan åka t mormor och morfar skulle få en suprais Och det var då en mobil! Haha super bra å allt!Men sen for jag å 2 till brudar å såg Luleå hockey och Luleå vann själv klart!<3 Orkar inte blogge nå mer nu /<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards