Belieber.

Alla inlägg under augusti 2012

Av ida svanberg - 31 augusti 2012 18:12

Tjoooooooobreh, sitter på rummet med Frida, vi har just fixa klart oss och är redo för valvträskfestivalen;) party!!!!!!!!!:)
Nu ska vi snart dra oss vidare;)! Hade bra:)

Av ida svanberg - 31 augusti 2012 14:56

Hejsan, har kommit hem från fjällen nu, aldrig mer! Det har vart så jävla bläääää
Man har fryst och svettas och haft ont, tre skavsår en blåsa, axlarna är döda och fötterna är av, jag är dock stolt över att jag klara det.:) men jobbigt har det vart!
Ska strax möta upp Frida som kommer med bussen;) hon ska sova här! Valvträsk festivalen idag... Dock regnar det måste kila nu

Av ida svanberg - 28 augusti 2012 11:26

Hejsan,hoppsan! Sitter nu på tåget påväg till fjällen! Ska bli grymt kul men även jätte kallt!:(
Kommer nog inte blogga under tiden jag är där, så ni får hade bra!;)

Av ida svanberg - 27 augusti 2012 22:57

Hej, tänkte lägga upp bilder från bowlingen nu, men eftersom telen dampar får ni typ 3bilder!

Av ida svanberg - 27 augusti 2012 15:04

Hejpåer har just kommit hem från skolan, idag har vi tagit skol foto och bowla;)super kul
Kommer nog inte vara nöjd med skolfotot i år... Dock var fotografen svin cool;)
Kommer komma bilder från dagen om någon minut håll utkik;)

Idag ska jag träna för första gången som senior, woopwoop:)

Av ida svanberg - 27 augusti 2012 08:57

Av ida svanberg - 26 augusti 2012 15:57

Av ida svanberg - 26 augusti 2012 15:35

Hade skrivit ett fint inlägg åsså försvann det!
Men ha just kommit hem, (borta bra men hemma bäst)
Det kommer komma bilder på de jag köpt och från allmänheten:)
Ikv kommer jag sitta framför tv de är ju Luleå som möter nått dåligt lag! Snart är hockey elitserien igång:)
Håll utkik åsså får ni hade bra:)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards