Belieber.

Alla inlägg under mars 2013

Av ida svanberg - 19 mars 2013 20:45

Har fråge stund på den nya bloggen!
Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 15 mars 2013 18:41

För er som it läser min nya blogg uppdaterar jag er med bilder ;)

Av ida svanberg - 12 mars 2013 17:59

Det är kul att det fortfarande är i folk på min blogg, trots jag har bytt :) min nya är ju som sagt var www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 7 mars 2013 13:38

En del har missat att jag har ny blogg. Sååååå min nya är www.svnberg.blogg.se
Checka den ist ;) kommer ju som sagt ha kvar denmhär!

Av ida svanberg - 3 mars 2013 16:12

Nu har jag bestämmt mej för att flytta bloggen till blogg.se! 

Jag kommer ha kvar bloggen HÄR. men kommer inte blogga här utan endast på blogg.se



www.svnberg.blogg.se Det är min nyaaaa blogg! läs den är ni söta! och kommentera en massa <3


PUSSS

   

Av ida svanberg - 3 mars 2013 01:35

Shuuuuu:)!
Jag och Hanna Skypar och typ pillar :) hahha<3
Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards