Belieber.

Alla inlägg under maj 2012

Av ida svanberg - 31 maj 2012 15:26

Hellu, what´s up people?

Har just kommi hem från L. Har haft frilufsdag idag, spelade brännboll,fotboll och silver elr guld?

Okejjokeeej, Åkte hem med en som bor i samma by som mej, HON ÄR STÖrT SKÖN! :D

Nåväl, hos linnea hoppa vi studmatta, var på "agillity" med Melker och sen lite bränboll! 


Btw, igår när jag skulle skriva "jag själv" så hade allt raderas, så fick ju börja om med hela skite..

Men fråga P om jag fick göra den tills på måndag och det gick bra! :)

HAHHA, jag och L är lite galna i bibi? eller? HAHA<3


Av ida svanberg - 30 maj 2012 16:13

Shu, sitter i soffan som är min bästavän.

Idag är det nå arbetar grej? iaf jag har plock LITE ved. städa köke och hallen duktigt?

När mamma kommer hem blir det käka och sen plugga jätte hårt med "jag själv" det ska typ in i morgon?

Shit kommer typ få F eller E på de... huvva...

Nåväl, får it betyg iår så whatever. 

Hoho, ska faktist upp till skolan i morogn... JOBBIGT inte vart på skolan sen i torsags!

Men det är bara få dagar kvar.. får stå ut de sista skol dagarna innan sommarn!:)



Duktiga Seniorer<3  

Av ida svanberg - 29 maj 2012 16:16

MIN HELG HAR VART SÅ HIMMMMMMLA UNDERBAR! ÄLSKAR CHEER FUTURE<3

sådärja för er som inte vet har jag ju tävla RM denna helg. GICK SUPERb.

Seniorerna kom 3a och fick MVP(mestminnesvärda) helt klart värd det!

Själv kom mitt lag 6a, Trodde på sista plats men så blev inte fallet.!:)


Ska snart göra klart svenska arbete (jag själv).

Jag har ju så klart oxå shoppa i Borås/götet. 

Kööööpte typ 4tröjer från gina tricot, köpte en bandou från gina, Typ det ja.


HAHAHHA, nåväl nu är jag igång med blaggandet som vanligt igen då.

Hoppas ni alla haft en bra helg. Kommer uppdatera bloggen med många bilder från RM!<3


KRAM

Av ida svanberg - 25 maj 2012 18:11

Heej, gör ett snabbt inlägg nu från mobilen. Sitter på bussen på väg till Borås. Har vart i Göteborg sen halv 12. Gick på stan åt på Burger King osv. Köpte 2tröjer från gina, duu halsband med mitt namn på.(silver)Nåväl, ska åka buss i en timme.. I 26 graders värme!!Pusshej

Av ida svanberg - 22 maj 2012 18:37

Tja. Blir ett jätte kort inlägg nu men ska börja packa inför RM resan.

Men gud solen gassar på så man vill ju bara vara ute. Men ist ska man packa åde..

Nåväl, i morgon skola och sen buss? ner till stan, sen efter längtade onsdags träning.


Men ska kila nu, Kommer ju dessutom knappt blogga nå från Borås.

Isf blir det blogg inlägg från mobilen....



KRAM

Av ida svanberg - 21 maj 2012 16:36

Hej alla få läsare, vad gör ni?

Sjäääälv jobbar jag lite på "jag själv" (en svenska grej) den ska in 30nde maj.... PANIK.

Nåväl, det ska nog gå bra.

Snart ska jag väl äta och sen kanske vara med L. Beror på lusten och orken.

Menmen, nu vill jag bara att det ska bli torsdag!


Okejjokejj, ska dra och "jobba" vidare med Jag Själv då.

Pussar och kramar/ida

Av ida svanberg - 20 maj 2012 17:14

Hallå där  

Idag vaknade jag klockan tio av att alarmet ringde. Kännde inte riktigt för att gå upp men var ju tvungen.

Det var värt att stiga upp tidigt - Hade ju uppvisning idag. SATTE HELA PROGREMMMMMMET.

Nu inväntar vi bara torsadg och sen söndag(tävlingsdagen).


Efter uppvisningen for jag mamma och H å handla lite mat.

När jag kom hem bar jag undan nå grejer till bodan, sen åt jag middag(hamburgare med pommes)

Efter det såg jag tv, tills jag startade datan.

Nu ska jag väl snart gå till H. Om jag pallar(orkar)


   

      



KRAM

Av ida svanberg - 19 maj 2012 22:13

HejsanHejsan. Vad gööör ni en kväll som denna?

Ja, idag vakna jag halv tolv av att en kompis ringde och väckte mig.

Då gick jag & hanna å hoppa studsmatta, sen sprang/gick/joggade vi ca 1 mil.

Efter det hoppa vi ännu mer. Sen for jag hem och var med Moa.

Och vi två hoppade och sedan åt jag. Efter jag hade äti for jag till Hanna igen...Vi hoppa studsmatta &var med några andra små varelser... Vi gjorde it mycke, tände eld i bastuuun åde...

Nu har jag just slagit på en film, med familjjjjen och små myser,

Ska snart häääämta chips skååålen och tjocka i mej det.

   När vi var ute och sprang..



KRAm

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards