Belieber.

Alla inlägg under september 2012

Av ida svanberg - 30 september 2012 21:46

Vad heter du i andranamn? vad heter jag inte?
Vad har du gjort idag? Uppvisning med mitt cheer lag :)
Vad skulle du vilja göra? Vad skulle jag it vela göra?
Vad vill du ha just nu? Justin bieber biljetter och en system kamera ;)
Vad brukar du göra på helgerna? Allt ;)
Vad stod det i ditt senast skickade sms? Okidokih
Vad vill du helst höra av din pojk/flickvän? om jag hade en så typ, allt vacker ;)!<3
Vad skulle du vilja ändra på med dig själv? Håret, magen och låren ;)
Vad faller du för hos en kille/tjej? Ingen aning faktiskt kanske personligheten
Vad är kärlek för dig? Love.
Är du singel? Jöööppp
Är du svartsjuk av dig? jaa haha lol
Är du blyg? Jöpp, det suger
Är du ofta sjuk? Nä!
Är du glad just nu? Sådär
Är du helsvensk? jö tyvärr jao
Är du kär? Lite ;)!
Är du en romantiker?ahhahahaah näjjjj;)
Är du känslig? Mmmmmm, men visar det aldrig
När kysste du någon senast? Igår jao
När fick du senaste ett sms? Nyss :)!
När skrev någon senast åt dig på fbchatten? nyss
När blev du senast puffad? några sekunder sen
När hade du sex senast? all the time bitches, är hanna widerstedt jao
När ska du gå och sova idag? Hahah int vet jag
När åt du senast? öööö 3min sen ;) fetto
När var du tillsammans med någon senast? Halv år sen?
När vill du skaffa barn? när jag har ett bra jobb, och en pappa som tänker ta hand om sitt barn och inte bara drar, eller inte kan ta hand om det, tänker inte låta mitt barn gå egenom nå skit.
Vem umgicks du med senast? Alla på cheer
Vem skrev senast sms åt dig? Robin
Vem skrev åt dig på fbchatten senast? Krille
Vem saknar du? Alla :)<3
Vem drack du alkohol med senast? - vad e alkohol:p
Vem kysste dig senast? Deni ;)
Vem krama du senast? Frida jaow
Vem vill du träffa just nu? Mina gangster kompisar
Vem ska du träffa imorgon? vet inte, alla på skolan och cheer :)
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? Typ en skogsmulle hahaha?
Vilken film såg du senast? nån coolish
Vilken låt har fastnat i ditt huvud? Andra sidan :))
Vilken årstid är den bästa? Sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!!11111one
Vilken låt betyder något för dig? Sofihja-ängel
Vilken film minns du från barndomen? hahah vetit
Vilken hand skriver du med, höger eller vänster? Höger
Vilken siffra är ditt turnummer? 18
Vilken månad fyller du år i? Augusti
Vilken festival ska du på i sommar? länge kvar så vet inte
Vilken festival var du på förra sommaren? Massa ;)!
Har du varit utomlands? Men jaa
Har du kysst någon riktigt ful? HAHaAA nä ingen är ful!
Har du något husdjur? Mm
Har du varit kär i en nära vän? Nee
Har du blivit dumpad någongång? a.
Har du blivit sårad på sistone? Lite
Har du bra betyg? JOJÄVLAR

Av ida svanberg - 30 september 2012 17:37

Tjenare mannen;)! Nä men hej.
Har just kommit hem från uppvisningen gick ganska bra. :) lite små fel men inget att klaga på;)!
Nu ska jag snart hoppa i duschen och efter de plugga tror jag:)!
Uppdaterar er snart eller Ikv;)

Av ida svanberg - 30 september 2012 10:22

Hej, tänkte berätta om gårdagen!
Jag,Hanna,Jonas och krille gick t lassbyn (5km) asså bara för att vi ville?
När vi kom dit sku vi vara med Markus och Robin, men Markus dissa å var med nå andraa...! Vi sku se film, men de funka it, så vi var typ ute hela kvällen och tog de lugnt:)!
Hahaha, Jonas typ hoppa på min fot så min lill tå gick av? Hahahah!
Som rubriken lyder så kan jag inte sova, Hanna tar upp min plats och sen är jag hungrig åsåvidare;)!
Ska ändå upp om 1 timme typ!:)
Men ska ju ha uppvisning, taggad123;) önska mej lycka till!:))<3

Av ida svanberg - 29 september 2012 16:00

YYYYYYääääääYYY :D<3
 

Av ida svanberg - 29 september 2012 15:03

Tjennixenpixen:)
Jag och Hanna tråkar och väntar på att hockeyn ska börja klockan 4 luleååååååå<3
Här kommer nå bilder som vi just tagit. Skratta på ni:)!

Av ida svanberg - 28 september 2012 18:45

Av ida svanberg - 28 september 2012 16:57

Haha, Tobbe fjäska för läsaren;)
Å idag rita jag, hade inge för mej;)

Av ida svanberg - 28 september 2012 15:17

Heeej. Har just kommit hem.
Och sitter å ser på awkward;) bara bra!
Ikv ska jag nå ut å hitta på nogåt me nå söta:)! Hihi får se vad som häänder;)
Ska fortsätta se awkward nu, så ha de bra:)!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards