Belieber.

Alla inlägg under november 2012

Av ida svanberg - 30 november 2012 15:56

Är inne och kikar på tumblr.com

Har en data så passar på att blogga osv! :D


   

 LIte one direction oxå!

Åsså avslutar vi med cheerleading.

Av ida svanberg - 30 november 2012 15:19

Hej!

Nu är min undran om jag ska på ug eller it?
Men iaf, har just kommit hem från skolan, svin trött....
Idag på no'n såg vi andra avenyn;) hehe.
Sen slutade vi kl 14.00 så har just kommit hem.
Ska säkert ta me en tupp lur, haha innan mamma kommer hem. Då ska vi laga tacos:)<3 mums
Men bloggar sen, seyah laster alicator;)

Släng gärna iväg en kommentar:)

Av ida svanberg - 29 november 2012 20:14

Helluuuu!
Sitter&ser hockey, standard på torsdagar!
Skola i morgon, it kul!
Men iaf, ville bara uppdatera er!;) ^^
Snyggast, i stan<3

Av ida svanberg - 29 november 2012 15:42

Tjenixenpixen;)
Idag har jag vart på skolan, hade ett svenska prov.
Ordklasser, asså inna. Jag fick provet trodde jag att jag sku få göra omprov. Men när jag satte mej och skulle göra provet insåg jag att jag kommer klara det!

40min senare fick jag tbx provet rättat och klart, då fick jag........B! Super nöjd eftersom jag trodde jag skulle få F!
Nu iaf sitter jag hemma med boken i handen och ska läsa. Bokrecentionen ska vara inne om en vecka, har 286sidor att läsa. Helt galet vad han har bråttom!:s

Ska läsa nu, bloggar sen!:)

Av ida svanberg - 27 november 2012 23:03

Jag vet, mycket hockey Ikv.
Men kan man mer än att älska Luleå?
Det står 6-0 till Luleå, alla kallar Luleå de tråkiga och få mål.
Set stämmer inte?
Hela Coop arena står upp och applåderar ;) asså hade vela vara där nu, och bara njuta<3!
Jag, lina & Linnea, vi måste dit nu. Eller snart:) länge sen, sen sist:)<33333

Godnatt säger jag på samma gång.:)

Av ida svanberg - 27 november 2012 21:30

Tjulululullu, sitter å ser hockey:)
Luleå vann första matchen mot HV71 nu är andra matchen igång och det är 1-0 till Luleå efter första perioden.
Har så torra läppar, det är ju 7kt;)! Svider som fain osv.....:) har nu idomin på läpparna;)

Av ida svanberg - 27 november 2012 16:56

Är så jävla less på skolan nu, finns inget slut. Vill bara sova hela dagarna och på kvällen vara med vänner eller träna:)
Jag går i 3terminer till grund skola, sen är det gymnasiet om jag vill. Sen fortsätt utbildning oxå om jag vill. Men orkar inte med alla prov, läder, osv just nu. Och bär set är så här nära jul:s

Idag har jag vart på skolan, kul! Har vart så trött idag och skrattat svin mycket:) insane;) mina och krilles sms är typ haha, aaa ahhahahaah, svin kul! Osv:)<3

Ska plugga nu, bloggar kanske Ikv under hockey eller jb:) helt rätt det är både hockey och jb på tv'n idag.
Ida gillar inte att det var just samtidigt.:s men aa'a
Seyah:)<3

Av ida svanberg - 26 november 2012 22:35

Tjuuuuuu:D
Nu är jag typ svin trött ska antingen läsa elr se andra avenyn:)
Men träningen idag var azum! Jätte bra!:)
Ska sova typ snart, skola imrg:s

Seyah

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards