Belieber.

Alla inlägg under juni 2012

Av ida svanberg - 30 juni 2012 22:05

Hej, alltså nej LÖRDAGAR som alltid brukar vara så kul & påhiddad lördag...

Men ickesanicke tråkigt som vanligt (!!)

But tomorrow då ska ja göra någe!

Så har inte så mycke att skriva om, kan bjussa på nå bilder då.

♡   Tumblr

helenehmadland - 30.06.2012   what comes around goes around.

Pussar och kramar Sv4nberg!:)

Av ida svanberg - 30 juni 2012 13:23

Hejsan, alla underbar   

Har it så mycke att blogga om eftersom jag just vaknat/fika frukost.

Men kommer blogga ikv? om jag inte är allt för trött (!!!)

Men skulle vela hitta på någe, nån som hänkar?

Nåväl, ska skika efter nån film... som jag kan se tills jag hittar på nånting!   

Av ida svanberg - 30 juni 2012 00:06

Näämen tja, Jag tycker mina inlägg är trista, så kom med förslag om vad jag kan skriva om?! 

HAHAHAAHHA, jag och Lina har vart ute å cykla åsså kom vi till parken...

Så hitta vi detta!

Hm, tror ni it jag och lina vill rita då? :D

 

HAHAHA, så blev våran sexiga bild?


Nu ser jag film iaf, Lina visa mej en sida med gratis film (behöver it ladda ner) PERFEKT!

Tack Lina! :)<3

Av ida svanberg - 29 juni 2012 17:15

Asså NEJ, jag hade skrivit ett inlägg åsså försvinner internet...

Så då vare bara att skrevia om de igen... fast it lika långt! ;)

Har just gjort en bild på mej..

 

Så blev den bildeN.

Alltså jag har fortfarande inget att göra... VAD ÄR DET HÄR (!!)

Men imrg skulle mamma kanske till stugan fårse om jag följer med?! :)

Men ska dra och äta nu, chiao! :)

Av ida svanberg - 28 juni 2012 14:20

Tänkte bjuda på nå bilder, som jag faktiskt just har fotat, så jag ser trött ut! :)

Om jag nu får upp bilderna?! Hoppsi!

 

Så ser jag ut nu på morgonen!

Av ida svanberg - 28 juni 2012 13:52

Hejsan,hoppsan!

Alltså vart har blogglusten tat vägen? hoppas den kommer tillbaka snart (!!)

Nåväl, Sitter i soffan och väntar på att syskonen ska vakna!

De sover som stockar, jag är den ända vakna! FÖRSTAGÅNGEN

Idag blir det soff-häng mesta delen, thihih!

Tråkigaste sommarlovet jag vart med om (!!!)

FacebookBella Vita

35 beautiful examples of rain photography inspiration smashing magazine picture on VisualizeUsWall Photos

Källa we<3it!

Av ida svanberg - 27 juni 2012 22:02

Hejsan, ber om ursäkt för er som gått in på min blogg idag å jag INTE har blogg!

Men har typ ingen blogglust alls idag, pallar igentligen inte detta inlägg nu heller men gör det för eran skull.

Idag har jag inte ens kommit ur pyamasen?! :D

Men jag har faktiskt laga kykling och makaroner! (: Å till efterrätt, film+chokladpudding!<3

Ser just nu film, this mean war! har inte hängt med i filmen men det lilla jag sett värkar den bra!

Hm, vad mer ska jag skriva om? kan bjussa på en bild!

Detta var i Borås, dagen vi tävade!:)<3

Av ida svanberg - 26 juni 2012 15:07

TjenareTjenare, denna dag av bloggandet kommer vara mycke bilder!




Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards