Belieber.

Alla inlägg under december 2011

Av ida svanberg - 30 december 2011 13:38

Helhet, ett jätte snabbt inlägg blir det, sitter iaf i sängen med Hanna och vi har ganska just fika frukost! Idag blir det väll bara att ta det lugnt! Hoppas jag iafFör i morgon ska vi åka senast 12 t älvsbyn ska t ett par kompisar och fira ny år! Längtar galet mycket! Jo igår hittade jag och Hanna en galet fin blogg vet inte vem det är men länkar henne ändå! Www.alicelife.bloggplatsen.se kolla! Jag tror bloggen heter så iaf syr om den inte kommer upp! :/ //sv4nberg:)

Av ida svanberg - 30 december 2011 00:28

Hejhej, kan ju berätta hela dagen när jag lika skriver.Vaknade halv 2 med en söt vid min sida, sen fika vi och typ inte gjorde ett piss, eller jo såg tv ;)Sen vid 4 åkte vi in t stan, köpte ett linne från see mee, en stickad tröja från Lindex, och en bh från Lindex de med!Sen efter vi hade shoppa klart då gick vi t min kompis syster, och där var vi ut med hennes hundar, sen såg vi lite av jägarna 2 och sen for vi och åt på Max, och det var svin gott! Sen kom vi t baka till lägen heten och då fortsattte vi att se jägarna 2! Helt klart se värdig film"Och sen for man hem kl halv 11 så vi var ju som ett tag i stan!! Och nu sitter man hemma hos mig med Hanna, och vi ska väll bara tjilla och pilla ;) Men förresten bloggar från iPaden nu igen!! :) gaaaaaah älskar den ahahhahahhahhahah //sv4nberg <3

Av ida svanberg - 29 december 2011 01:30

Hejhej, sitter på golvet och har just sett film med Hanna fett bra och läskig film, tog tag i Hanna varje gång det var nå läskigt.Men fick iaf ett gått skratt nyss hanna's ben föll ihop Haags höll då fan på att dö av skratt :)Idag har jag varit på träningen det var kul för byggde och köra gymnastik, längTar redan tills nästa onsdag då har man träning igen !!!!!Gillar verkligen att skriva på hanna's iPad !! ;) själv är man lite avis om man nu får vara det hahahahhahHahah ^^<333Ajjjjja nu vill Hanna sova så ska sova jag oxå nu ciao //sv4nberg

Av ida svanberg - 27 december 2011 23:32

hejhej, ursäkta har inte haft tid att skriva för har ju firat jul å allt.

i julklapp fick jag hårfärg, massa present kort, kläder, smink, hårspray, godis, pengar, dusch saker och typ nå mer pallar inte skriva allting:)


idag var jag på stan var jag med en BFF, köpte 2 tröjjor, 2 koftor, 1 linne, vanta och godis/dricka. fett kul var det iaf!

nu sitter jsg och ser på loftslottet som sprängden (stavning) å äter chips å dricker vatten HAHA

i morgon ska man faktist på träning LÄNGTAR enormt har inte tränat på typ 1 och en halv vecka  ;o!

ahahah fattade först inte vrf filmen hettttte så fast då sa mamma det, efterbliven Ohja! :/

ahmen ska fortsätta se nu hoppas jag hinner blogga i morgon nå mera innan träningen.




                                                  
           //sv4nberg! :)<3


Av ida svanberg - 21 december 2011 20:11

hejhej, har just städat ( julfix) ska snart städa lite till tror jag!

vet inte riktigt om vad jag ska blogga om just i detta tillfälle.

i morgon blir det lilla julafton hos www.linnnnnea.devote.se med www.Wwernersson.devote Fett kul längtar som damn.

då ger man ju som sakt var julklappar å vi skulle typ få nå gO fika! :)<3

btw vi är snart klar med hela köket, vill se när allting är klart!         VILL SE.Se

ajja kommer en bild

 

vet att jag har laddat upp bilden tidigare, men whatever! :)<3

                                                  
         //sv4nberg

Av ida svanberg - 21 december 2011 11:21

brehbreh, sitter och har just ätit (kyckling å ris med mangorajja)

hela dagen idag ska vi se film, vi har just sett babas bilar (fett rolig film ändå)

sen ska vi sen någon bra film hoppas jag iaf! :)<3

äääh bloggar mer sen när jag komemr hem jo föresten jag är typ "frisk" nu, eller är på skolan in iaf! :)<3<3

gaaaaaaaaaaaaaah, jul snart (ska fira jul tor,fre och lör! LÄNGTAR! :) någon mer som vill ha jul? ;)


                                                //sv4nberg! have a nice cristmas.

Av ida svanberg - 20 december 2011 14:18

hejhej, har just hjälpt pappa med att fixa i köket, gaaaaaah  det var någon jobba hemma dag från skolan för vi har nå fadder barn i nepal så vi skulle få 100 kr från familjen för att jobba 3 timmar :O JOBBIGT!

ikv blir det pizza dax med några små barn HAHAnä men dom från barngympan och innebandy'n och pingis!:)

kommer inte på nå mer jag ska skriva men kan lägga in en bild!


  sry vet inte hur jag ska vrida på bilden, AHAHHAHA

                   

                                                  
      //sv4nberg

Av ida svanberg - 19 december 2011 22:01

hejhej, ligger i soffan och typ bara små tjillar har haft tråk hela dagen

men what ever smsar å med en väldigt söt person, och en annan söt person har fått slut pengar på mobilen så störande!

kommer aldrig kunna dö för någon (tror jag) eller jo men inte på det sättet! :)<3

OMG det är någon "ny" tjej på js som jag aldrig har sett ?? :O blir typ förvånad men det kan ha varit deena! :) HAHA

men min tjej favvo är snooki, min kill favvo är ronnie eller pouly D ((vet snackar mycke om js men se det dä äger)<3

ajja pallr inte nå mer detta bloggande ikv är trött å snorara och huvudvärk så hörs i morgon mina pussgurkor.

   

                                                  
    //sv4nberg! :)<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards