Belieber.

Alla inlägg under februari 2012

Av ida svanberg - 29 februari 2012 23:54

Det kommer några små bilder nu! för är inte trött så ja passar på men det kommer i morgon å TROR JA! :))


  Det är innsidan som räknas!

 Jeee, it's me UGLY!

    MUMS!:DD

 Ung kärlek är nog livet!

 

   

   Jeeee, I LOVE YOU! ;DD<3<3 / PUSS SV4NBERG

Av ida svanberg - 29 februari 2012 21:53

hejsansvejsan, sitter nu å ser tv å vill ba att klockan ska bli 22, som den är typ om 5 min!

så hinner ett pytte inlägg nudå.


ja idag på träningen hände det inte mycket, utan bara det gammla vanliga TYP!

och vill som bara att det ska bli den 11 mars! så vi kan tävla (fast vi tävlar it mot någon).

hahah, ni tycker säkert jag snackar mkt om cheerleading men ni vet brinner man för något så gör man.


ajja nu börjar big brother så bloggar mer i morgon, fast älskar dig å de vet du!
för er som inte kan engelska betyder min rubrik :Du betyder allt för mig och jag hoppas det förblir så! :))<3



Ajjjjjja nu får HADE! det kommer in MASSOR med bilder i morgoon! :DDDD<3 /KRAM sv4nberg 

Av ida svanberg - 29 februari 2012 14:59

Hello, ska på träning nu och bussen kommer TYP NU!:D<3 så hinner inte blogga mer! 
ahha ett ricktigt kort inlägg va....,. ajjjjjjja! :D<3<3< HADE


Av ida svanberg - 29 februari 2012 11:50

Nämner Tjenare Tjenare, är nu hos Hanna och jag bloggar från ipaden, så om det blir knäppa ord så är det för att iPaden dampar då & då!Hehheheheheehe, idag blir det träning hoppas på mycket gymnastik! Eftersommmmmmmm det behövs ;)))Ja iaf vetne vad jag ska skriva om, kanske att Luleå vannnnnn igår så nu är kvarts finalen säkrad! Eller visst var den det? Nu blev jag osäker....Fast aa ni får ta det tjill kanske hinner blogga lite senare idag innan eller efter träningen, fårse! /kram S

Av ida svanberg - 27 februari 2012 22:21

Nämeeeen tjenare, igen då bloggen just nu hinner jag blogga mkt mer ännnnn förra inlägget (:


Ja, ni kanske undravarför jag skrev naaaaw som rubrik, tänkte bara meddela att jag har dom underbaraste kompisarna som finns där när jag behöver dom......... :// :)


JalaJala sitter å ser Big brother, det är fett grymt programmmmm alltså! :DD<3

HAHA fast synd att inte gurkan är me i år igen.. HAHA tenny å Joe är ju som sagt var mina favvoriter! (:

Tenny är ju helt fucking azum, och Joe är ju en norrbottning som har fallit för en SATMARA! typ så...


   Detta är min snygga TENNY!<3


   Hääär leker TENNY flicka (jenny)  :)))


   åå här har ni den sexiiiga Joe från norr!:D<3<33


   Naaaw stackarn :( <3


   Häääär är den dära så kallade "satmara":DD

Ni får hade ska kika lite på big broter nu hejsvejjs!:D<3333

Av ida svanberg - 27 februari 2012 14:37

Hej, ett superduper kort inlägg hinner bara det!Ja iaf just nu är jag med Hanna och vi äter pringlessssssssssss GÖÖTTTTTTTT Idag har vi träniiiiiing hoppas på att det blir lyckat, sen har ja å fått veta att vi Inter möter ett ända lag!!Å sen har vi ju lov nu! Vill inte att veckan ska ta slut.Anja hinner inte blogga nå mer nu så ni får hade kram/ sv4nberg

Av ida svanberg - 26 februari 2012 13:21

Hejhopp alla underbaraaaa!

sryyyy för att jag typ inte har blogga på as as länge :// har dock inte haft tid eller något

men iaf igår var jag i luleå och firade min kusin som fyllde år :)) sedaan fortsatte vi och såg hockeeey

Luleå-färjjjestad luleå vann med 4-1 HEJJA LULEÅ NU ÄR NI ETTAAAAAA, fast det har ni varit ett bra tag nu (:


Idag har jag inte gjort mycke förutom skotta grilla å sånt! myspys ute med famiiiiiljen ;))

senare idag blir det väll barngympa med alla undeeeerbara ungar!:D<3


ajja hinner inte blogga nå mer nu, hörs nåågon dag! Kram/sv4nberg

Av ida svanberg - 21 februari 2012 12:08

hejhej, hinner med ett snbbt inlägg nudå.....

Idag blir det mycke bloggande......... hahah det är för att jag inte har nå att göraaaaa :))<3

  (:

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards