Belieber.

Alla inlägg under januari 2013

Av ida svanberg - 31 januari 2013 21:28

När senast:

När senast kramade du nån?- idag
När senast spydde du?- nån vecka sen!
När senast grät du?- ett tag sen!
När senast bråkade du med nån?- en vecka sen!

Har du:

Har du många vänner?- tillräckligt
Har du pojk vän?- singelpingel
Har du många syskon?- 4st:)
Har du många kusiner?- ingen aning hur många
Har du någon bästa vän?- japp
Har du bra tålamod?- hyfsat;)

Antingen eller:

Hund eller katt?- Hund
Svart eller vitt?- svart
Ut och festa eller hemma och mysa?- Hemma och mysa eller både och!
Göteborg eller stockholm?- stockholm
Högerhänt eller västerhänt?- höger
Coca-cola eller fanta?- Lätt fantaaa för då är man ju fantastic;)
Skoter eller vespa- båååda;)

Vem:

Vem vill du kyssa nu?- ingen
Vem ska du träffa imorgon?- mina vänner ;)
Vem sjöng du senast för?- Mig själv.
Vem pratar du med när du mår dåligt?- Frida, Moa,lina och Linnea<3

Vad:

Vad gör dig glad?- mycket.
Vad gör dig ledsen?- Att tänka tillbaka på allt som hänt, falska vänner, skitsnack och sånt!
Vad vill du helst göra nu?- glida runt på Thailand stranden ;)
Vad önskar du att du slapp göra?- allt jobbigt ;)
Vad längtar du till?- Sommaren, stockholm å allt ;)

Av ida svanberg - 31 januari 2013 18:32

Tjena morsh!
Idag har jag vart på skolan fick tbx provet! Var en enda poäng ifrån B... Nåväl var ändå nöjd med tanke på att jag inte pluggat speciellt mycket! Hehe;)
Sen klockan tre var de ju barngympa;) haha! Rätt kul! Och alla är så söta!
Snart bänkar jag mej framför tv'n och ska se hockey<3! I morgon ska jag t korpen... Slutar dock halv tolv;)!
Bloggar nog ikv!
Å juste del 2 skulle upp igår men tyvärr han jag inte. Kommer i morgon!

Av ida svanberg - 31 januari 2013 18:32

Tjena morsh!
Idag har jag vart på skolan fick tbx provet! Var en enda poäng ifrån B... Nåväl var ändå nöjd med tanke på att jag inte pluggat speciellt mycket! Hehe;)
Sen klockan tre var de ju barngympa;) haha! Rätt kul! Och alla är så söta!
Snart bänkar jag mej framför tv'n och ska se hockey<3! I morgon ska jag t korpen... Slutar dock halv tolv;)!
Bloggar nog ikv!
Å juste del 2 skulle upp igår men tyvärr han jag inte. Kommer i morgon!

Av ida svanberg - 30 januari 2013 23:40

Hej, ni alla vet säkert vem Zara Larsson är? Om inte! Måste ni klicka in på Youtube och söka på Zara Larsson uncover! Asså hon är 15år, vilken jävla röst hon har:D min favorit låt just nu är den iaf!
Nu ligger jag i sängen och ska sova. Upp i morgon för skola! Har inte ont i magen längre!;) skönt!
Godnatt<3 glöm inte att lyssna på henne;)!

Av ida svanberg - 30 januari 2013 12:41

Slog just igån twilight på tv.

Så ska se den och försöka få bort magont.

Senare idag ska jag försöka plugga till no prov.

Som vi har i morgon... KAN INGET 

Nåväl, del två kommer oxå upp idag!:D  



Av ida svanberg - 29 januari 2013 21:12

               

   

Blev ju med på tv'n några gånger ;)

   


Del två kommer innom de närmaste daaagarna! :)

Av ida svanberg - 29 januari 2013 21:04

Här kommer ego pics och bilder från de jag och mamma har bakat <3 :)

         

 

Standard bilden på toan ^


Kommer upp del 1 nu från Skellefteå helgen<3

Av ida svanberg - 29 januari 2013 13:43

Tjaaaaaaa, jag slutade tolv idag för att lärarn hade då möte:)
Så nu håller jag och mamma på att baka bullar samtidigt som jag pluggar ;)
Ikv är de hockeyyyy, tagga Luleå:) har just sett en video när vi var med i saik-Luleå matchen hahahah!
Men ska baka nu, Hejdå!:)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards