Belieber.

Alla inlägg under juli 2012

Av ida svanberg - 31 juli 2012 14:21

Tjena mitt bena, vad gör ni en dag som denna?

Agående rubriken så fyller jag år om 19 dagar! ;O

Då blir jag en "fjortis" ahahahhaahh.

Nog omde.

Ligger just nu i sängen och smsar med nå folk, å jag ska ut ikv på byn med nångra fårse vilka! ;)

Fram till dess vet ej vad jag ska hitta på, kanske se film Höhö

Nåväl, kan bjussa på nån bild dårå! ;)

 


Längtar till Torsdag, då blire Luleåkalaset! ;)

Av ida svanberg - 30 juli 2012 23:30

Tänkte köra några ego pics da, var ett tag sedaaaaaaan! 

 


 



Black and white.

 


För er som undrar fixar jag bilderNa på pizap.com! :)

Av ida svanberg - 30 juli 2012 23:11

Tjollahopp! :D

Ja idag har jag it gjort mycke.

Men vid fem tiden kom "klanen"svanberg's.

Så då käka vi middag och sen efter det var ja och lill kusinen ut en sväng.

När vi kom in var det dags för efterrätt mumma, det blev blåbärspajj :D

Senare har jag vart med sofia (lill kusinen) hela tiden fram till nuu.

Vi har "lekt" spelat sett film (nalle,puh) snygga till oss och fotat! ;)


Nu ska jag väl börja varva ner och umgås med resten av klanen svanberg's inte ofta vi träffas... :/

Kommer upp bilder på mej och fia nuda, njut för jag bjussar en hel del! :))



SNYGGASTE I SVERIGE ELLER VAD SÄGER NI?!   

Av ida svanberg - 30 juli 2012 22:47

Slår på nalle puh med kusinen<3!

Av ida svanberg - 30 juli 2012 15:28

TjenaTjena bloggen & alla readers. :D

Har faktiskt lyckas sova 10 timmar idag(trorjag) brava?

Ja, till sak då, vaknade vid två då klev jag upp och tjilla sen städade jag i hallen osv.

Efter det fika jag frulle och nu har jag just kommit ut ur duschen... :)

Lyssnar på musik och håller på att fixa mej.

Vi ska ha nå släktmiddag hemma hos oss, därför allt städande osv! :)

 


 

Av ida svanberg - 30 juli 2012 00:50

Hejsan alla readers, tänkte börja köra det som alla andra gör?!

Inspiration.

Kommer försöka göra det dagligen men fårse om man hinner med alla dagar! 

Hoppas på det... :)

391409_328164967274080_226308703_n_large

Första inspirationen:D

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards