Belieber.

Alla inlägg under december 2012

Av ida svanberg - 31 december 2012 18:36

Sista dagen på tvåtusentolv.
Året har sprungit ivägggg.

Sitter i soffan hos Moa och väntar på mat
Sen ska vi väl spela sällskaps spel och se tv, sen klockan tolv är det ju raketer;)!
Hejdå. Bloggar mer nästa ååååååår;)!

Av ida svanberg - 30 december 2012 23:00

Näst sista dagen på året 2012.

Året har ju gått svin fort. Tycker jag!


Nåväl. när jag kom hem från träningen gick jag och duschade.

Sen hyrde jag och mamma en film på tvN.

Och har just ätit upp min choklad pudding!

I morgon drar jag och tobbe & mamma till älvsbyn och firar ett nytt år där.

Tar med mej system kameran, hehe så det blir bilder<33

Love my system kamera<33!:)  

Av ida svanberg - 30 december 2012 16:10

Tjo! Äntligen träning. Skönt!
Har inte tränat på hela lovet...
Nåväl,ska snart äta och åka sen å träna<3 bloggar nog mera ikv!
Hejdå<3

Av ida svanberg - 29 december 2012 23:41

   

     

 

   

 

 

 

 

 

Av ida svanberg - 29 december 2012 22:46

   

   

 


   

   

     

 

 


Åssså, en sista bild.

  Fleeeer bilder typ  senare.

Av ida svanberg - 29 december 2012 22:37

Tjaaaaow, Har kommit hem från spaet nu.

Haft svin kul ;) hahahhh


Bilder kommer senareeeee, eller i morgon får se om jag ids idag<3

Ska kolllllla fb åde nu. hejdå<3


Av ida svanberg - 29 december 2012 13:41

Hej på er!
Min blogg börjar bli ganska stor;) yeeeey.
Asså har rätt så bra med läsare. ;)
Inte typ som värsta kisses eller foki, men någorlunda :) tycker jag.

Iaf, ligger i sängen nu och funderar påååååå livet. Hahahhahahahha omg nej
Men idag blir det spaet , har oxå träning med eftersom jag inte är 100% stannar jag hemma och tränar i morgon ist:)!
Hejdå, bloggar sen sötisar:)!<3

Av ida svanberg - 29 december 2012 02:14

Tjo, asså vad gör jag vaken?
Jo, jag ser babas bilar. Haha klockren film;)!
Ni kan ju följa mej på instagram;) @sv4nberg <3
Ska se film nu. Hejdå<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards