Belieber.

Alla inlägg under november 2011

Av ida svanberg - 28 november 2011 11:44

Heejhej, sitter nu på skoloan och har ganska just fått veta att jag fick D på provet fett glad ändå trodde jag skulle få tyå F/E! :] HAHAH, nu blev det chill hära i korridoren en dåren kommer och skriker typ allt!   

Av ida svanberg - 27 november 2011 21:20

Hinner lägg ut någrra bilder



   kärlek! :]<3 

JA!

Av ida svanberg - 27 november 2011 21:12

Nu vet jag vars man ändr det dära som jag skrev i ett tidigare inlägg! :]<3
by the way, sitter och har just duschat, ser tv med min lillebror och pappa! Kommer ladda upp några bilder snart men fårse när jag hinner, för måste se JS nu!   

Av ida svanberg - 27 november 2011 13:01

hejhej idag är det sista cheer camp dagen, by the way om ni undrar varför det står sonjaabitch så är det inte meningen utan det blev så och jag kan typ inte ändra det! :O så ta inte illa upp sonja! för jag älskar ju dig och kommer alltid gör det!   

Av ida svanberg - 25 november 2011 22:52

Häjjhäjj, skaffade just en ny blogg ska typ fixa den litää åde! men hoppas någon läser/kommenterar!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards