Belieber.

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Staden igen.

Av ida svanberg - 30 december 2011 00:28

Hejhej, kan ju berätta hela dagen när jag lika skriver.Vaknade halv 2 med en söt vid min sida, sen fika vi och typ inte gjorde ett piss, eller jo såg tv ;)Sen vid 4 åkte vi in t stan, köpte ett linne från see mee, en stickad tröja från Lindex, och en bh från Lindex de med!Sen efter vi hade shoppa klart då gick vi t min kompis syster, och där var vi ut med hennes hundar, sen såg vi lite av jägarna 2 och sen for vi och åt på Max, och det var svin gott! Sen kom vi t baka till lägen heten och då fortsattte vi att se jägarna 2! Helt klart se värdig film"Och sen for man hem kl halv 11 så vi var ju som ett tag i stan!! Och nu sitter man hemma hos mig med Hanna, och vi ska väll bara tjilla och pilla ;) Men förresten bloggar från iPaden nu igen!! :) gaaaaaah älskar den ahahhahahhahhahah //sv4nberg <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards