Belieber.

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Max-mat!

Av ida svanberg - 29 mars 2012 16:31

Heej. what are you doing?

Nåja, idag vaknade jag klockan 06.40 då fixa jag mej å sånt. sedan tog jag på mej ute kläderna och tralla iväg till bussen. När vi kom til stan, var klockan 08.30 då hade vi lektion.. efter den lektionen hade vi hål i 2 timmar. ganska skönt ibland! Jag L & L orka it gå in till staden så vi stanna och åt på max, gick på djur magazinet och kiosk piraten.

Sen börja vi om igen klockan 12.. då hade vi vanliga lektioner. 3lektioner i rad! 

Sen slutade vi klockan halv fyra. då tog jag bussen hem! jag har faktist just kommi hem  (:


 Outfit: byxor-teamsportia, linne- h&m "mag"tröja- monkey!


Gått var det iaf.. billigt NJAE!:)<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards