Belieber.

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Are you serious?

Av ida svanberg - 30 mars 2012 20:50

Hejsan alla sötingar, Sry för dålig update iadg och igår! Detta inlägg kommer bli as långt..

Ajja, jag vakna idag klockan tio i åtta då fixa jag mej å gick till bussen kvartöver åtta!

Då åkte jag ju så klart buss, sen när jag kom till skolan gick vi på promoch åt frulle.

När vi kom ner till skolan igen hade vi ju massa lektioner! 

Sen när jag sluta skolan klockan tre, då gick jag upp till affären och klev på bussen då.

Sen var jag hemma halv fyra, då gjorde jag och tobbe "mat" (varma mackor)

På tal om MAT, idag så fick vi Påsk buffe, massa go mat! 

Efter jag å tobbe hade laga mat, böt jag om och såg tv en halv timme, sen hoppa jag in i bilen och drog till voltarenan.. där gjorde jag faktist jätte mycket BRA saker.. körde rondat flickis flickis sjäälv.. OCH JAG GJORDE FLICKIS SJÄLV OXÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, NÖJD ATT MIN TRÄNARE "LURADE" MEJ! 

Ja och nu är jag hemma! :)

Deyya bjöd skolan på idaaaaag! :)<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards