Belieber.

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Are any one perfect?

Av ida svanberg - 26 april 2012 16:25

Heeeeej... Jag kommer börja blogga igen dagligen när jag är tbx från sthlm's resan!  alltså på tis!

Idag klav jag upp tidigt eftersom det var korpen! Jag gick till bussen 20 över 7 & var i stan kvart över 8

Då hade vi sve/engelska... Efter det hål i två timmar! sen bara vanliga lektioner.

Åkte hem med halv fyra bussen och har just kommit hem. 

Ska snart dra och bytaaa om ska på "kalas" idaaaaaaG. L som fyllde 14 igår det blir kul.

Så hinner inte blogga så mycke mera nu! bloggar nog mer senare (:

Btw hela dagen idag har det kännt som fredag?  vet inte varför.


Jag L & L fick dom här två av två killar i klass Jag L & L fick dessa av två klass kompisar..SNÄLLT! (:

Åt detta till lunch IDAG! :)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards