Belieber.

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Gröna luuuund.

Av ida svanberg - 29 april 2012 11:28

Heeeeeejsan, Jag hade tänkt berätta om gårdagen faktist.

Vi kom till sthlm vid tolv då åt vi massa mat å kolla runt lite!

Sen gick vi till hotellet vid fyra, då duscha ag och fixa mej inför grönalund!

Jag känner mej stolt för jag åkte typ TRE grejer som jag inte skulle våga åka annars... bra va?

Åkte iaf fritt fall... fifan 110 km på 2,5 sek? helt sjukt OCH man kunde it andaaaas! PANIK

Det var gårdagen.


IDAG: vaknade väll vid tio fikade, och sett tv. Nu sitter jag vid datan och ska snart fixa mej inför staden..

Hoppas jag kan shoppa loss alltså! men lär väll som vanligt it hitta nå, när jag väl kan shoppa.

Idag blire faktist bara shopping på planeringen! :)

http://www.youtube.com/watch?v=H778DyEJbas  Checka in! :D<3

Den åkte jag iaf.. FETT LÄSKIG! :)<3


                  KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards