Belieber.

Direktlänk till inlägg 30 april 2012

Cookies & cream!

Av ida svanberg - 30 april 2012 18:05

Tjena mitt bena! Tänker som vanligt berätta min dag idag! 

Vakna vid halv elva, då fika jag frulle böt om och gick till stan!

Har bara gått på stan idag, köpt örhänge OCH bikini, Och sen har mamma betala en klippning till mig. Blev nöjd med frillan haha igentligen ingen skilnad på frillan men kände för att klippa mej.

Sen efter klippningen gick vi till hotellet och alla såg på Big brother (på datan).


Vid sju blire ut och käka och sedan shoppa godis till bion ikv, ska se American Pie Men syskonen! (:

Tänkte lägga upp nån bild NU, från www.weheartit.com 


Tumblr    Tumblr    



                   KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards