Belieber.

Alla inlägg under maj 2012

Av ida svanberg - 18 maj 2012 14:05

Nääääääämen tjenare. eller ska jag säääääga Godmorgon?

JAg vakna idag av mammas röst så här sa hon " Nu måste du vakna vi ska till Luleå om nån timme Du har träning och vi andra ska till mormor och morfar" trött som jag var fick jag TYP panik och ordet jag sa var "what the fuck?" HAHAHHAHAHHAHAHHA


Ajja jag vakna tjugo i två, då gick jag ner fika frukost och nu är jag vi datan ett litet tag innan vi drar till Luleå.

Lyssnar även på "call me mayby" bra låt!

Nåväl, ska checka in lite facebook och andra bloggar NU, så vi får höras! :)



                 KRAM

Av ida svanberg - 17 maj 2012 21:02

Lite tidsförtift, väntar på att klockan ska gå.


Under 2012?
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du sovit i tält? - Nej, inte än.
Har du sovit under bar himmel? - Nej
Har du varit på Gröna Lund? - Ja
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - Nej
Har du varit utomlands? - Nej
Har du varit i en annan stad? - Ja
Har du bott hemma? - Ja


Under 2012...
Har en vän dött? - Nje.
Har en vän sökt tröst hos dig? - Nej.
Har du sökt tröst hos en vän? - Nja.
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? - Nej. 
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Njaaa.

Under 2012 har du?
Har du pussat någon? - Ja
Har du varit kär i någon? - Ja
Har du sovit med någon av motsatt kön? - Ja...

När har du som mest...
Gråtit under 2012? - Vet it.
Skrattat under 2012? - jadu, typ lika mycke.

Denna månad.. (Maj)
Har du varit kär? - jodå.
Har du kysst någon? - Nej.
Har du pussat någon? - Nej.
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du gråtit? - Nej, tror inte de?
Har du varit glad? - Ja
Har du varit ledsen? - Sådär.

När?
Grät du senast? - längesen typ?
Skrattade du senast? - Idag
Duschade du senast? - Igår.
Lyssnade du på musik senast? - Nu.
Hade du kul senast? - Igår.

Vem?
Kysste du senast ? -  de är lurt (;

Kramade du senast? - Linnea, tror jag faktist.
Pratade du i telefon med senast? - Syster
Fick du sms av senast? -  Lina<3
Hade du tråkigt senast? - Nu!

Hur gammal är du? - 13,5
När fyller du år? - 18 Augusti
Tycker du om någon just nu? - typ kanske. 
Jag samlar på? - Inget.
Gröna eller röda äpplen? - Båda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - ingen.
Vilken tid gick du upp idag? - halv 1/ eller ja två.
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - Ja
Har du strumpor på dig nu? - Nej.
Hur svarar du i telefon? - Olika.
Vad ska du göra ikväll? - Hockeey, big brother.
Vad ska du göra imorgon? - Beror på vädret :)
Vart vill du bo när du blir stor? - Här uppe nån stanns, Luleå kanske?
Vad vill du bli när du blir stor? - frisöt (tror jag). 
Är det okej att gråta? - JA!!!! 
Vilken årstid tycker du bäst om? - Alla!
Skulle du göra om du vann en miljon? - Oj, ingen aning.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej
Har du piercing? - Ja, öronen!
Vill du gifta dig? - I framtiden
Vill du ha barn? - I framtiden
Solar du ofta? -  När de är sol? 
Är du bra på att laga mat? - NJE.
Gillar du att dansa? - jaaaa, går ju i cheerleading. 
Hur vig är du? - Inte speciellt vig. men lite vig.
Vilken är din favoritglass? - ALLA! :D
Tror du på ett liv efter döden? - Nja. 
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls.
Vilken ögonfärg har du? - ALLA MÖJLIGAAAA HAHAHAHA
Vilka hårfärger har du haft? - min vanliga hår färg och ljusljus bruuun.
Är du beroende av något? - mobilen. (big brother) höhö
Senaste låten du hörde? - Starships med nicki minaj.
Brukar du bädda sängen? -  Nej. 
Har du kysst någon under den senaste veckan? - Nope.
Av ida svanberg - 17 maj 2012 15:39

Heeeej alla sööööta ute i världen som läser inlägge.

Det är värkligen TRÅKIGT väder ute. Det regnar och inte en sol stråle sticker fram bland regnet.

Hoppas det bättrar sig (efter regn kommer sol) 

Läste mina kommentarer/frågor nyss. Det var bara värmande kommentarer/frågor.

Tack så mycke alla fina! :)


Idag vaknade jag halv ett då slog jag på en film och såg den till klockan två, då gick jag ner och käka frulle (hamburgare) morsan laga det åt mej(oss).

Efter det satte jag mig vid datan och som VANLIGT såg jag bibi(bigbrother) klipp.

Och nu lyssnar jag på Dirty bass,bloggar och kollar facebook.

Nu eller om ett tag ska jag dra till en kompis och försöka hitta på nå kul ute i tråk vädret.

Och ikv spelar ju Sverige mot tjeckien då hoppas vi på vinst! :)


8d2f91fd-3c38_large     KRAM



Av ida svanberg - 16 maj 2012 16:08

Hallå alla som läser mitt inlägg.

Idag på skolan hare vart så chill. Ingen lärare förutom på EN lektion. Känndes skönt. 

+ att SOLEN är så himla sköööön. Har sola med Lina idag på solstolen! (:


Ska snart göra mig iårdning inför träningen. L kommer och hämtar mig ca kvart i sex.

Och ett stort fett + är att det inte är någon skola tor-fre!

Och nästa vecka är jag ledig fre-mån-tis. Ska ju och tävlaaa!:)


Love Hände - Jappy GB Bilder - GB Pics & Gästebuchbilder     Flickr: Your Photostream


     KRAM

Av ida svanberg - 15 maj 2012 20:47

Hellu, jätte ledsen för lite bloggande men som vanligt har jag inte haft tid...

Det är så mycket att ta in och allt annat, Men efter RM kommer jag blogga som VANLIGT igen!

För er som inte vet ska jag och tävla i borås med cheer fture (mitt cheer lag)<3


Nåväl, idag hare vart så segt. Men sista lektionen (sve/eng) fick vi vara ute & sola åde.

När jag kom hem så det första jag gjorde var att ta mej en macka.... Efter det så klart big brother.

Efter bibi, åt jag sen gick jag till H. Vi har haft det bra & hoppa studsmatta cykla OCH hoppa ännu mer studsmatta.

Nu ska jag se om he är nå mer Bibi grejs som jag it sett! :)


Foooota detta när jag och H var ute och cykla! :D


Fooooota den med! :D<333


           KRAM  

Av ida svanberg - 12 maj 2012 22:20

Hellu alla underbara varelser ute i världen. Hoppas ni har haft det bra?!

Det blir ett jätte kort inlägg för ska se video klipp å annat grejs.

Idag har jag shoppa KANSKE skolavsluttnings TRÖJA grejs...

En vit från ginatricot... tänkte ha den till jeaaaaaans short.

Ajja ska dra nu, ChiaaaaaaO! :D<3

Av ida svanberg - 10 maj 2012 17:50

TJenare, blir ett tråk inlägg för har it lust att blogga men gör det för ERAN skull..

Okeeej, jag sitter just nu och ser på lite video klipp från big brother och youtube.

Efter det ska jag se big brother 24/7 på tv, AHHA ja jag vet att jag ä beroende men whatever.


I morgon ska jag till stugan och ha tjej kväll/kvällar med släkten!

De kommer bli mysigt.

Nåväl ska fortsätta se nu, byebye:)

Av ida svanberg - 8 maj 2012 20:08

HAHAHAH, ingen bryr sig MEN hur söta är inte detta?
http://www.youtube.com/watch?v=mBq29qbgnOY  CHECKA IN!:D<3


vet att han kan vara STÖRD ibland men ändå så finnnnnna! :) oseriöst inlägg VET. 

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards