Belieber.

Direktlänk till inlägg 15 september 2012

stabilt.(Y)

Av ida svanberg - 15 september 2012 19:27

Tjenare mitt bena, passar på att blogga när jag har en dator i famnen! ;)

Idag vakna jag och hanna vid tolv, då låg vi kvar i sängen och snacka skit(!)

Sen fika vi lite frulle åsånt. efter det tog vi med oss hanna's mamma och pappa's systemkamera.

Vi gick upp på ett berg här i byn och fota över 250 bilder, dock var de en massa konstiga så blev typ bara 100 bilder kvar när vi hade raderat klart. nog om de!

När vi hade fota klart gick vi hem till henne och fota när vi hoppa matta!

Efter det käkavi mat (tacos) mums<3

Sen fixa viöver bilderNa till fejjan, ni som har mej kolla bilderNa, orkar inte lägga upp alla bilderhär påbloggenmen har fixat ihop några collage ni ska få, + en ny header.

Men nu inväntar jag Hanna som ska sova här, fårse vad vi hittar på för nå kul!   

   

 

 

Så, fler bilder kanske kommer senare!:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards