Belieber.

Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Tidsfördriv~

Av ida svanberg - 31 januari 2013 21:28

När senast:

När senast kramade du nån?- idag
När senast spydde du?- nån vecka sen!
När senast grät du?- ett tag sen!
När senast bråkade du med nån?- en vecka sen!

Har du:

Har du många vänner?- tillräckligt
Har du pojk vän?- singelpingel
Har du många syskon?- 4st:)
Har du många kusiner?- ingen aning hur många
Har du någon bästa vän?- japp
Har du bra tålamod?- hyfsat;)

Antingen eller:

Hund eller katt?- Hund
Svart eller vitt?- svart
Ut och festa eller hemma och mysa?- Hemma och mysa eller både och!
Göteborg eller stockholm?- stockholm
Högerhänt eller västerhänt?- höger
Coca-cola eller fanta?- Lätt fantaaa för då är man ju fantastic;)
Skoter eller vespa- båååda;)

Vem:

Vem vill du kyssa nu?- ingen
Vem ska du träffa imorgon?- mina vänner ;)
Vem sjöng du senast för?- Mig själv.
Vem pratar du med när du mår dåligt?- Frida, Moa,lina och Linnea<3

Vad:

Vad gör dig glad?- mycket.
Vad gör dig ledsen?- Att tänka tillbaka på allt som hänt, falska vänner, skitsnack och sånt!
Vad vill du helst göra nu?- glida runt på Thailand stranden ;)
Vad önskar du att du slapp göra?- allt jobbigt ;)
Vad längtar du till?- Sommaren, stockholm å allt ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av ida svanberg - 6 juni 2013 20:57

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 4 maj 2013 22:33

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 12 april 2013 16:17

Har gjort videosarrrr från pagla checka in dom! Www.svnberg.blogg.se ...

Av ida svanberg - 3 april 2013 21:36

Www.svnberg.blogg.se

Av ida svanberg - 27 mars 2013 16:29

:* Www.svnberg.blogg.se

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards