Belieber.

Alla inlägg under april 2012

Av ida svanberg - 18 april 2012 11:48

Hejsan alla go bitar! har glömt att säga att jag har fått en påsk "present"

Det var en sthlm's resa med alla tjejer i familjen då blire shoppa, mysa och bara vara!


Nåväl, nu sitterjag nere i skolan och har just käka mat  .

Sen när skolaaan har slutat då far jag till L och äter där å bara myser på innan  träningen! :)

Första gången jag absolut längtar efter att sova.. känns som en evighet att vara på denna j-la skolan!

men ska checka in fejjan nu och bara prata med sköna folk!


Tumblr_m2mjdt8fg31rtfrfyo1_500_large


Tumblr_m2nzvyezdb1qmowaco1_500_large





            Kram

Av ida svanberg - 17 april 2012 17:04

Ooops, har inte ållit det jag"lova" att blogga oftare men jag har som tappa suget om det!

Man får hoppas att det kommer tbx så snart som möjligt!

nåväl, idag vakna jag,klädde på mej, fika och sen gick jag till bussen!

Åkte bussen ner t stan för att sedan vara på korpen... hade vanliga lektioner idag på skolan inga spec alls. sen när jag kom hem kvart över fyra så spelade jag å lill brorsan Xbox360 (MW2) hahah nå skjut spel! :DD

Väntar bara på att klockan ska ticka iväg och att den först ska bli 21.00 då äre DH på tv och sen klockan 22.00 då äre big brother på tv! (: haha, tv nörd ehhhja! 


Pinger - świetni ludzie

♥..♥..♥  


                     Kram. 

Av ida svanberg - 15 april 2012 00:09

Nämen tjenare alla IGEN! ;) har faktist tänkt att blogga nu.. hoppas det håller i sig!

Nåväl, tor-fre-lör har varit de tre bästa dagarNa på lovet!

Ska jag säga varför? Jo, jag har ju fått vara med älskiiii och alla dom andra underbara varelserna.

Ork it gå inn mer på detalj nu vad vi gjorde dom dagarNa! 


Snart börjar skolan om igen.... *suck* det gillas inte ville att lovet skulle vara MINST en vecka till!

ajja skolan är ju som ett "yrke" man MÅSTE! 

nu ska jag se lite tv och sen "hoppa" i sängen och dejta kudden lite!


 en bild från dagen! :)  



kram

Av ida svanberg - 12 april 2012 12:18

Hejsan, har ingen blogg lust nu.. men skriver ett snabbt och intesift inlägg nu!

Men jag vaknade halv elva då klev jag upp och åt frulle sen såg jag på tv och nu är jag vid datan..

Ska kanske dra t någon kompis snart! fårse om jag ids!

Men har typ ingen blogg lust nu för tiden.. så kanske it bloggar på ett tag!

ajja ska dra nu och kolla in fejjan om det har hänt nå nytt! :)<3 Chiao


http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lr87u4hniY1qmwcy5o1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1330310227&Signature=DZ bYBiN2Wpv19mW/7Gh2MdYB8= picture on VisualizeUs Vill ha sommar!

Av ida svanberg - 10 april 2012 18:13

Hejsan alla underbara. Jag hinner blogga jätte snabbt!

Sitter just nu hemma och har just packat och ätit åde..

Snart ska jag ner till stan igen och sova hos en kompis sis (:

Första gången jag ver ner till stan då gick jag på stan åt på fareast och var hos en kompis OCH var hos optikerN..

Nåja, fick två par glajjer! hoppas de passar och är fina


Ajja ska gå t hanna nu och få skjuts t bodeN igen då!

Ni får ha det så bra så länge!

xoxo=pussar och kramar i framtiden! ;) Chiao

Av ida svanberg - 7 april 2012 20:08

Nääämen tjenare babes? whut's up guys? =)

Idag har varit en bra dag, vaknade kvart över nio, då fika jag fixa mej drog på mej kläderna sedan åkte jag, mamma, sis och bror till Finland och shoppa! hitta dock inget i Finland, Sen for vi över till Sverige igen och kolla runt! 

Då köpte jag en kofta, och en drickaaaa! HAHA jag som trodde att jag skulle köpa massa grejjor! :)

Sen efter det for vi till stugan och bara tog det lugnt.

Vid halv fem så åt vi påskbuffé, gode gott! :)


Sen efter maten drog jag och bror ut till min bästavän skoterN ;)

För fem min sedan spelade jag kort.. kom dock 2:a (:

Och nu ser jag "kvällen 'r din" och tjockar i mig chokladpudding! lyxar till det med att vara i stugan och är ju med familjen!

Ni kan få två bilder bara för att ni är så snälla! ;)<3333


 NÅN KOMPIS HAR GJORT DETTA FOTO PÅ MEJ! Oooooops capslk


Stugan! :)

Av ida svanberg - 6 april 2012 10:16

Tjena alla söta getingar utä i världen!  

Yeey, jag har ju faktist tid och blogga som jag it trodde jag skulle ha men jag trodde fel!*

 Nåja, jag blev lurad idag när min sis kom och väckte mej...

Hon säger att klockan är halv ett OCH att alla är ute  och fiskar och gör massa andra saker...

Så Oklok som jag är så kliver jag ju UPP! och när jag kommer till stor stugan är ju klockan bara HALV tio!!!!!!!!!

ajja, kanske var lika bra att kliva upp eller`? 


Idag hade jag tänkt för det mesta vara ute om det nu lyckaaaaas? 

HAHA, nåja hinner slänga in lite bilder och blogga mera om ett tag!


        See you later bitche's!<3 

Av ida svanberg - 5 april 2012 12:03

Kolla jag gör ett inlägg nu här i stugan! ;)

Det kommer komma massa bilder någon dag på stugan/vattnet och allmäheten här i från kukkola forsen!

Nu sitter jag vi mormor och morfar's data, ska snart ut och hjälpa morfar och pappa att göra nånting!

Det är ett fint och underbart väder ute idag.. hoppas alla har ett bra väder  

Nåja idag ska jag it göra mycket, bara äta och må gott. hoppas alla får en glad påsk!

Längtar tills mån/tis ska kanske vara med några knasiga då! (:

ajja hinner inte blogga så mycket mer just nu. Ni får en till två bilder idag här och nu.


 

Så där ja. KRAM

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards