Belieber.

Alla inlägg under april 2012

Av ida svanberg - 4 april 2012 15:32

Det var nog ingen idé att ha en fråge stund.. ingen fråga nånting.. så skiter i det!

Idag vaknade jag tjugo i åtta, kände att jag hade EXtRA ont i handleden OSV.

När jag hade klätt på mej så gick jag iväg till bussen det var it många som åkte buss idag!

Sen när jag kom till skolan gick vi ju på prom och sen frulle!

När vi gick ner till skolan kom ett glädjande besked, VI SLAPP GÖRA ETT PROV. IST FICK VI NÅ FRÅGER SOM VI FICK SVARA PÅ MED HJÄLP AV BOKEN..Vilken lättnad! (:

Sen fick vi rast å sen ENG! efter det gick vi upp å åt. När vi kom ner gick vi in till gympa salen och tog det lugnt med L & L.

sen skulle vi upp till maten igen och gör(a nå ägg grejjjs! Sen hade vi dom dära frågorna

När vi hade gjort klart frågorna så hade vi Gympa (innebandy) ganska kul.. gjorde dock illa knät och låret!

När det var fem sek kvar av matchen gjorde jag 1-1 :D


  Jag kommer att ha dålig update när vi är i stugan så ni vet!

Av ida svanberg - 3 april 2012 16:17

Hejsan, förlåt för dålig update i några dagar nu! men det får inte upprepas...

Igår for vi till pagla med skolan.. åkte inge slalom, orka it!

Jag var med L & L hela dagen lång tills vi skulle hem..

När jag kom hem åt jag böt om, fixa håret sen kom L och vi gjorde it nå.. sedan hade vi träning!

på träningen gjorde jag illa handleden!! Men det kommer gå över kanske om tre/fem dagar TYP! :(


IDAG vaknade jag fem i sju...... fifan fatta it hur man ids egentligen eftersom att man ba ska upp för skola..

Ajja, när jag hade vaknat klädde jag på mej, fixa mej och fika frulle (äpple)

Sen hoppa jag på bussen å drog in till stan för att ha skola.. på skolan hade vi ba vanliga lektioner!

Vi slutade halv fyra, då tog jag bussen hem! och nu har jag just kommit hem! (:


HAHAHAHA, en bild från gårdagen! (:


 Jag <3

Av ida svanberg - 1 april 2012 15:42

Ääääh, ska äta nu! det blev ett oseriöst inlägg men ni kan få en lå iaf!


http://www.youtube.com/watch?v=She-APjsQBM    Tycker den är hyfsat bra! (:

Av ida svanberg - 1 april 2012 10:53

Hejsan, tänkte nämligen börja med en fråge stund NU.. Så det är bara att fråga på ni kan ju kommentera fråga i frågerutan å ja vars ni vill..Nu sitter jag iaf på en kompis säng och väntar på att hon ska vakna någon gång!Idag blir det att ta det lugnt, för kommer it Idas göra något.. Dock har vi barngympa ikv, det kommer bli skoj!Anja ork it blogga nå mer från iPaden... Kan blogga mer ordentligt senare! Kram

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards