Belieber.

Alla inlägg under januari 2012

Av ida svanberg - 6 januari 2012 14:17

en sak måste skrivas sverige van jvm guld! är fortfarande glad ;)

ajja har just vaknat å fika frukost mums mums! :)

idag har jag typ inte tänkt att göra nå, kanske senare mot kvällen isf är trött somna halv 6 igår :/

ni kan få en super snykk bild på han som av gjorde och han som gjorde det ända målet i går för sverige..

 

  Han är min kung hädan efter, *suck* att han spelar i djurgården!  

                                                  
  

Av ida svanberg - 6 januari 2012 03:39

hejhej, har inte hunnir blogga för det har varit fulla dagar!

sitter iaf och ser hockey nu sve-ryss! JVM och det äe final HEJJA SvERIGE!

idag har jag vaknat kl 1 då åt jag frukost (en hårdbrö smörgås).

sen såg jag nog tv och satt vi datan typ t halv 4, då hjorde jag mig i ordning.

vi gick sen t anki å åt gottgott!

sen kom jag hem kl 1 tror jag den var!

Jag vill hitta på nå i morgon eller idag är de ju, men ring elr sms'a mig om ni vill hitta på nå! :)

Fy det är för spännande på hockeyn!!! DÖR för håller andan :/

Blev iaf ett litet inlägg.

 

  

i turkiet 2011

 

                                                 Sv4nberg                                          
                

Av ida svanberg - 4 januari 2012 00:22

hejhej, idag har det varit en helt underbar kväll men massa små söta troll!<3

Vi gjorde typ inte mycke såg 2 filmer och var ute, HAHA hatar att jag är rädd när jag ser film för skriker och rycker till hela tiden typ och det är pinigt, för träffade en för första gången idag :/ <3

ajja nu ser jag hocket sve-fin 0-2! Hejja sverige ;);)

i morgon träning och ska kanske klippa mig i morgon oxå (hoppas det) :D <3<3!

han jag lärde känna idag var snäll söt go och allt gott man kan tänka sig! det bästa var han's dialekt! :))

orkar inte blogga nå mera hörs nog i morgon på dan! :D<3


                                      //sv4nberg


 

JAg i sommras, inte så snykk men bjussar på dendå! :)

 
Av ida svanberg - 3 januari 2012 14:18

Hejhej, idag ska/ skulle man t lassen, men vet inte om det går jo kanske om vi går AgathaFör bussen krångla till allt och sön oxå så häääääääääääääääär störande! Men vi kanske kan fara dit ändå fårse hinner inte blogga nå mer nu hejsvejslever pastej //sv4nberg :)

Av ida svanberg - 3 januari 2012 03:12

Skulle kopia en sa på ipaden årsåldern funka det inte, men kan lägga in det i morgon tror ja (om ja hinner)

Av ida svanberg - 2 januari 2012 23:40

Jag och hanna<3!

   me


 jag (hanna har fotat)


   HAHA ego pic! ;P


föresten det kommer mer bilder någon annan dag, för hanna ska fixa å trixa/sv4nberg.



 
Av ida svanberg - 1 januari 2012 18:31

hejhej alla läsare, har inte hunnit med att blogga för det har varit svin mycke att göra! :)

igår var det ju 2011 och nu är det 2012 ;o TIDEN GÅR FORT.

ja igår for vi till älvsbyn och var med några sköna! och vi sköt raketer, åt mat och spela spel ( vilda gester)!

nu är jag hos mormor och mofar with the family. det blir att åka hem om typ 1½ timme tror jag eller nåt sånt iaf! :)

ja men kommer inte på nå mer jag ska skriva så kommer en bild ist! :)


  

Jag leker! HAHAHHAHAHHAHAHAHA (i en lek park)

  Jag i turkiet 2011 VILL TBX NU! :)<3 lite sär jo vet :/


                                                  
            //sv4nberg ni får nöjja er med detta inlägg! :)<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards