Belieber.

Alla inlägg under januari 2012

Av ida svanberg - 13 januari 2012 11:57

hejhej, sitter just nu i studie hallen med nå söta små brudaR.

idag iaf blir det bussen först t boden och sen vidare t luleå!

och när jga kommer ner t luleå plockar mormor<3 upp mig, då far vi och äter hos mormor och morfar (plättar)

sen kl 18, blir det voltarenan med cheerfuture's! LÄNGTAR så hääääääääääär mycket om inte mer ;)

ajja orkar inte blogga nå mer nu, ska snart ha So! längtar inte! ;)<3


                                               //sv4nberg! :))

Av ida svanberg - 12 januari 2012 08:27

shushu, idag vaknade man kl 06:45 ja då fikade jag å klädde på mig, gick t bussen sen fick jag ett sms av linnea att bussen har gått sönder och att vi skulle ta sena in t stan...

så vi klev upp 2 timmar tidigare, fast whatever! :D

ja ni undrar säkert varför jag skrev hajen och kakan, det är en grymt bra låt som har typ funnis i 2 år.

men det är igår man som börja lyssna på den as mycke! :)

hähä idag blir det skolan å typ tjilla sen hem och laga mat (makaroner och korv)!

jo i morgon tar man bussen ner t luleå för träning! LÄNGTAR grymt mycke! ((:

ajja bloggar mer i morgon elr ikväll fårse!

 

                                                  
      //sv4nberg!

Av ida svanberg - 11 januari 2012 21:55

hejhej, har ganska just duscha och kommit hem från träningen helt okej träning ändå.

idag har man tagit bussen ner efter skolan å ätit på dagoberts, taco taldrik GOTT!

hinner inte blogga så mycke mer, ska t korpeN i morgon :/ så det blir att kliva upp tidigt!

 

 

                                                  
                //sv4nberg

Av ida svanberg - 10 januari 2012 18:40

Hej, sitter igen på Hanna's iPad ! Idag har skolan så klart börjat... Hatar skolan Haag, fast ett possetivt man träffar kompisar ;) Idag på skolan har ja å nå polers prata om att gå på staden och sedan se Luleå hockey!!!!Vill som fan det, så hoppas vi kommer göra det nån dag! Puss;) Ajjanu ska vi kolla nå bloggar pusshej//sv4nberg! :)<3

Av ida svanberg - 9 januari 2012 21:50

he, hoppas jag hinner blgga klart,

idag har jag varit p´stan ed två söta köpte lös naglar,

jo hoppas jag hinner blogga har inge ström på datan..


                                //sv4nbrg<3

Av ida svanberg - 8 januari 2012 22:09

hej, vet att jag kanske har en tråkig blogg, men försöker hålla den vid liv med inlägg iaf!

ni kan ju kommentera elr nå om hur ni vill att den ska se ut/ vad jag ska skriva om osv! ;)

nu ska jag berätta hela min dag..

vaknade halv 1, sen fikade jag(ett glas oboy) sen såg jag skidor och va vi datan, sen spela jag xbox 360 kinekt med min lille bror, sen åt jag middag (kött och mos)<3 sen spelade jag pappa,mamma & min lillebror.

jag van såklart första spelet andra ggn van pappa men jag kom 2a iaf, sen efter det spelade jag med lillbrorsan igen.. å ja nu sitter jag vid datan å bloggar/sms'ar och ärpå fejjan! :)<3

det kommer en bild nu.

   Gammal som gatan..

men vill fara å se luleå med några kompisar, får väll ragga ihop några! ;D<3<3

                                                Kram/Sv4nberg!

Av ida svanberg - 8 januari 2012 01:25

hejhej, idag har jag varit i lassbyn igen. blev dock snöbadad miljontals ggr...

menmen nu sitter jag i soffan å bloggar dricker dricka ser film å äter godis, med min lillebror!

i morgon blir det väll att hitta på nå tror jag! :D<3

men vet inte vad jagg ska blogga mer om men kan ju länka några bloggar t er! :)

www.Wwernersson.devote.se www.linnnnnnea.devote.se www.hannaaaaaa.bloggplatsen.se www.emmamelker.bloggplatsen.se www.absolutamandizz.blogg.se om det inte stämmer testa nå liknande iaf! ;)


                                                  
     puss å kram /sv4nberg!


Av ida svanberg - 6 januari 2012 15:21

 inge liv.se


&lrm;[] Jobb/sommarjobb
[ibland] Shoppar minst en gång i veckan
[/] Har dyr parfym...
[x] MSN
[x] Kamera/videokamera
[x] Egen telefon


[jag äger ingen, man familjen] Skoter/moppe/fyrhjuling
[x
] Gitarr/trummor/keybord
[] Något annat instrument
[] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands
[] Haft en personlig tränare
[x] Dyra smycken
[x] Träffat en kändis


[x] Platt/locktång
[x] Har 1000 spänn på dej just nu
[x] Rest i Europa
[] Varit på Hawaii
[] Varit i Asien
[] Varit i Afrika
[] Varit i USA

[x] Föräldrar har bil
[x] Husbil/vagn
[] Jag har en bil


[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[x] Suttit i en limo
[] Suttit i en helikopter
[x] Egen laptop
 

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards