Belieber.

Alla inlägg under januari 2012

Av ida svanberg - 20 januari 2012 12:04

1. Hur gammal är du om fem år? 18

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? 2 brudar, å familjen


3. Hur lång är du? inte lång


4. Vilken är den senaste filmen du sett? 300 (på skolan)


5. Vem ringde du senast? en polers


6. Vem ringde dig senast? mammi


7. Hur löd det senaste sms:et du fick? bra, den har inte kommit upp än :)


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och men sms'ar oftast..


9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? GIFTA!:)


10. När såg du senast din mamma? i går kväll!


11. Vilken ögonfärg har du? blå/grön


12. När vaknade du i dag? kvart över 8, och bussen går 20 över. PANIK


13. Vilken är din favoritjulsång? ingen aning


14. Vilken är din favoritplats? jadu ;)


15. Vilken plats föredrar du minst? korpen tror ja! (Y)


16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vetne....


17. Vad skrämde dig om natten som barn? har ingen jävla aning! :)


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? NU! DÖR AV SKRATT :))


19. Hur stor är din säng? vill ha större.


20. Har du stationär eller bärbar dator? både, fast använder bara bärbara... :)


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kläder! :)


22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 fast det är en tempur kudde


23. Hur många landskap har du bott i? ett


24. Vilka städer har du bott i? BOR I EN BY! DAH


25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? hehe j(a)ni


26. Är du social? De är ju klart,haha


27. Vilken är din favoritglass? Typ magnum nånting (:


28. Vilken är din favoritefterrätt?  prinsses tårta haha nä men har så många!


29. Tycker du om kinamat? NÄJ


30. Tycker du om kaffe? Typ inte.


31. Vad dricker du till frukost?Jameen typ mjök eller oboy


32. Sover du på någon särskild sida? nä, inte direkt

  

33. Kan du spela poker? näni


34. Tycker du om att mysa/kela? Ja!


35. Är du en beroendemänniska? klart ;)


36. Känner du någon med samma födelsedag som din? näpp


37. Vill du ha barn? I framtiden,ja!


38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska! å lite andra små språk ;)


39. Har du någonsin åkt ambulans? ´nej men vill testa


40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng


41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder,reser


42. Äger du dyrbara smycken? billiga saker!


43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? jersey shore!


44. Kan du rulla med tungan? hah va? :O


45. Vem är den roligaste människan du känner? lina och Linnea,skrattar alltid när jag är med dom!!


46. Sover du med gosedjur? Nää!


47. Vad har du för ringsignal? florida, moving like :))


48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror inte de.


49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? hjärtat


50. Flirtar du mycket? Naae!


51. Kan du byta olja på bilen? Haha näää. 


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej


53. Vilken var den senaste boken du läst? läser inte......


54. Läser du dagstidningen? Händer väl.


55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej!


56. Dansar du i bilen? Till hajen och kakan haha,nää de gör jag inte!



68. Hur imponerar man på dig? alltmöjligt!


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? De blir nog linnea och lina eller mamma! ;))


70. Har du någon piercing? I öronen!!!


71. Din största vinst? cheerleading tror jag!

 

72. Civilstånd?  Singel!


73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och bloggar.



75. Ångrar du någonting du gjort?  en massa!! :)


76. Hur gammal är din pappa? 47

  

85. Vad har du för utbildning? Ingen än så länge 


88. Vilken är din bästa egenskap? haha vet itne riktigt.


89. Vilken är din sämsta egenskap? DAMPIG! ;D



91. Saknar du något? Ja!


92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Typ!


93. Vad gör dig ledsen? Idiotiska människor!


94. Vad gör dig glad? 2 varelser! ;))<3


95. Har du varit gift eller förlovad? nä, är bara 13 ännu!;)


96. Vad ska du göra i helgen? Se lule hockey med 2 knasiga b-rudar


97. Vad är det knasigaste du gjort? haha, ingen jävla aning! [:

 


100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? matte...........:((((((

 

ha det götter/sv4nberg!<333333333

Av ida svanberg - 20 januari 2012 11:55

hejhej, har just varit å ätit å innan jag åt var jag hos skolsyster å allt var superduper bra!:))

men ajja i morgon händer det brudar!:) HOCKEYYYYYYYYYYYYY<3

btw ska köpa en huvtröjja tror jag, en luleå hockey*

men IDAG t skol mat fick man pizza gottgott!

vet inte vad jag ska skriva om nu, så kan ju blogga mer när jag kommer hem ikv!<3 [:

srY

Av ida svanberg - 19 januari 2012 22:25

eyy, ledsen att jag inte har blogga på ett tag men har itne haft tid, å ja det har varit alltmöjligt!

men iaf idag har jag varit på kp med några bruttor, å när jag kom hem åt jag tacos ;)

efter det la jag mig ¨på soffan och skulle se hockey men var så trött så somna, haha!

ajja i morgon blire snörugby (ogilla) haha men måste ju typ vara med, det kommer no bli kul HOPPAS

hinner inte blogga nå mer nu kan bara sägga en mening till, ÄR TAGGAD TILLS LÖRDAG!


Av ida svanberg - 17 januari 2012 11:33

hejhej min läsare!

sitter just nu på korpen och ska snart ha NO :/ gillar inte NO för fattar ingenting eller nåt...

men vill bara att kl ska bli halv 4 för då har man slutat, å när man kommer hem så ska man laga mat (tacos) GOTT

å sen i morgon har man ju träning så klart! så det blir väll bussen ner t stan å äta på stan! :)

men kolla in nu www.linnnnnnea.devote.se www.wwernersson.devote.se www.hannaaaaaa.bloggplatsen.se

www.absolutamandizz.blogg.se Bra bloggar hörrni! :))

men hinner/orkar inte blogga nå mer det kan hända att det kommer ett video klipp lite senare(: <3

Av ida svanberg - 16 januari 2012 21:57

LÄNgtaR som ett psyk tills lördag, för ska ju se luleå-aik med 2 helt underbara varelser! :)

sen så längTar jag t dm fast det är ju den 11 mars ;o kommer inte stå ut.

för har lärt mig rondat flixis (flickis) själv på hård golvet och är gladare än gladast!:))))))<3

ajja, min dag har varit helt okej, förutom matten för ja orkar inte gå in på de! :(  just nu!

men hejsvejs så länge alla söta små varelser!

Av ida svanberg - 15 januari 2012 16:20

hej, sitter just nu och har ätit hos mormor och morfar!

åt fisk potatis till efter rätt fruktsallad med glass! GOTTTTTT

ajja hinner int blogga nå mer, gör det kanske när jag kommer hem! fårse om jag hinner:))'

och jo föresten det BLIR luleå-aik på lördag med 2 söta små brudar hoppas på vinst då (:




                                  //sv4nberg!<3

Av ida svanberg - 14 januari 2012 11:51

halloj, ville leka lite med texten. men i dom andra inläggen kommer det ju vara normalt, hoppas ja!!

ja har inget att skriva om just nu....


                                                  
  //sv4nberg!!<3

Av ida svanberg - 13 januari 2012 22:54

tjenna alla läsare som kanske är typ LITE.

ajja just nu ser jag tv med papi och lillbrorsan, blir väll att sova nu är så jävla trött för har varit vaken sen 8 typ!

what ever, idag på voltiiiis så gjorde jag rondat flixis på "hårdgolv" själv oxå, så är ju helt klart nöjd med dagen!! :)

ehh, ska sova typ NU, men kolla in www.Wwernersson.devote.se www.linnnnnnea.devote.se så gör ni det jäkligt bra!


                                                  
     //sv4nberg!


  

har laddat upp den tidigare, men shit the same!! :))


Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards