Belieber.

Alla inlägg under februari 2012

Av ida svanberg - 13 februari 2012 13:43

Tjollahopp, sitter just nu på skolan och ska snart ha SO (gillar inte det spec inte en sen mån "kväll")

hehe, idag har man inte gjort ett piss TYp skolan men sen igen annat!

ikv är det träning med cheerfuture så klart!   

Tänkte oxå meddela att idag på rasten så byggde jag lina och linnea pussel!

  En bild på det svåra pusselt! :) HAHA<3

ajja ni får ha en fortsatt trevlig måndags efter middag! /sv4nberg ;*

Av ida svanberg - 11 februari 2012 19:58

Hejsan, just nu sitter jag med Hanna och chillar,blir att vara med några söta snart! Ja idag vaknade jag tidigt för att varar med en kompis, vi gjorde inte mycket promenerade mkt. Sen for vi till Gunnars och var med 2 till söta vi gjorde inte mycket bara tog det lugnt eller ja vi var på isen och åkte spark och spade!Hahahahhahahaha ett minne för livet typ! I morgon blir det ju barn gympa, med underbara barn! Hinner inge mer bloggande just nu, ska bort t byarna bredvid! Ha en fortsatt bra dag alla!

Av ida svanberg - 10 februari 2012 10:34

Hejsan, har just fått reda på vad jag fick på provet (trodde det skulle bli om prov) men tydligen inte! :))

eh, iaf har rast nu och sen ska man ut med en tjejj och spola is hockey plan hähä, med en brand slang dessutom.

Idag fyller min stora sis år (18) så GRATTIS TILL HENNE.

å sen blir det att åka bil ner till luleå och gå ut och äta med typ hela släkten! :))

hinner lägga in några bilder sådärja...

 

  </3

  the way you flipp your hear....

   exakt! :))<3

/sv4nberg!<3

Av ida svanberg - 9 februari 2012 20:51

hejsansvejsan, hinner in med ett snabbt inlägg!

Har just gjort bort läxaN (matte) HATAR DET!!!!!

eh, tänkte bara meddela om man är tsm måste det vara hemligt isf säg det inte till NÅGON för saker kommer fram..

gillar inte folk som inte vågar stå för deras förhållande!

Btw ser sverige-tjeckien 1-0 till sverige så klarT hoppas det kommer fler mål för sveriged del!:))

  kan ha ladda upp denna bild tidigare, ingen aning!:))<3 /sv4nberg

Av ida svanberg - 9 februari 2012 13:09

hinner ett snabbt och pytte inlägg.

sitter på korpeN och har NO eller fritt tyP :))

eh, det kommer litelite bildeR nu!

  hehe, hitta en bild snabbt bara! <3 kram/sv4nberg!

Av ida svanberg - 8 februari 2012 10:32

hejsan, har just tränat till provet... fifan har det idag (gillar inte)

kan typ inte ett skit, hoppas på att man får över 29 poäng för då har man godkännt hehe!

ajja hinner blogga snabbt innan engelskan!


Tycker att man inte behöver proV det är onödigt.

eh, that's life!

  True! :))<3

 /sv4nberg!

Av ida svanberg - 7 februari 2012 10:08

tjenaretjenare, sitter på lilla korpen och har de bra.

är ganska glad för vi har elevens val så vi kommer få åka hem med tidiga (gillA)

vad tyckte ni om mina snygga bilder jag la upp igår? haha har snott de från någon annans blogg så klart!:))<3

eh, orkar inte blogg(a just nu så  hejsvejs! (=

  VILL HA TACK!:)<3

Av ida svanberg - 6 februari 2012 17:15

   du och jag tillsammans är oslag bara!<3


 


 


  :))))))<3


   (= love you guys!

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards