Belieber.

Alla inlägg under februari 2012

Av ida svanberg - 6 februari 2012 17:00

SEAN BANAN MIN ÄLSKADE IDOL<3 HAHAH ÄR GALET KÄR I HANS NYA LÅT (SEAN DEN FÖRSTE BANAN)<3

sådärja då har man nyss ätit, sitter med lina på mammas jobb och ska snart gå t dollarstore (tror jag)<333

ehm, kommer bild bomba någon dag på bloggen gammla och nya bilder blir det då! (=


vill bara att det ska bli lov, först då sport love sen påsk lov och sedan sommar lov! LÄNGTAR speciellt mycket till sommar lovet vill sola och bada i pineacolada! :)<3

Tänkte oxå meddela att jag kan mer än vad jag tror till proveT och ändå inte plugga typ någe! (skryter inte)

Kram/sv4nberg (=

Av ida svanberg - 6 februari 2012 11:52

Hejsan, har dock inte blogga på ett tag men det är för att jag inte använder datan när jag har fejjan på mobilen osv!

men kommer iaf uppdatera bloggen minst 5ggr i veckan!:))<3 så ni får vara nöjda med det (:


sitter just nu i klass rummet med några sköna böner har just ätit mat (plättar och sylt) GOTT!

idag blir det bussen ner till staN för sedan äta på mammas jobb och på de träning!

hehe, jag lina och linnea sitter och kollar på ginatricot hemsida (skit snygga kläder)<3

ajja hinner inte blogga nåå mer nu, men hör av mig kanske ikv eller i morgon fårse när jag hinner! =)

            Kram/sv4nberg!

Av ida svanberg - 3 februari 2012 11:48

Tjenare, har just ätit taco på skolan GOTT! hhaahah åt så jag blev helt rund om magen!:))

idag har man inte gjort ett piss på skolan, vi brukar gå en prom varje dag med högstadiet, men det är -34!

så det blev bara frukost direkt SKÖNT slippa gå typ 15-20 min i kall vädret :(

ja idag ska jag inte göra mycket, och förlåt för att jag inte ladda upp en före och efter bild igår som jag skulle,

men jag var så trött när jag kom hem, så somnade på soffan och sen såg jag hockey, LULEÅ VAN!:)<3

hehe, men hinner lägga in ett litet snabbt fota här och nu!:)


  Bjussar på denna då!:))<3/sv4nberg

Av ida svanberg - 2 februari 2012 09:02

tjenare, kommer ett kort inlägg nu!

sitter just nu på korpen och har sve/engelska inte kul, för vi bara tjillar vi datan..!

Jag kan  berätta min dag : först vaknade jag kvart över sju, då fixade jag mig och fika å ja de man gör på morgonen!

sen gick jag upp till vägen och vänta tills skjutsen kom sen for man ju till korpeN, å ja det var min daG

hehe, fast dagen är ju inte slut ännu!

på planeringen idag står det, PLUGGA PLUGGA PLUGGA!

för har prov på onsdag i SO (grekland)<3 HAHAHA inte gilla!


  Så blev håret ahhaah, färgade det igår. det kommer komma en före och efter bild ikv!:))<3 //sv4nberg

Av ida svanberg - 1 februari 2012 10:35

hejsan svejsan! just nu sitter jag lina och linnea och ser på klipp/intrjuver från luleå hockeyy!

ahhaha som ni vet så är jag ju ett riktigt luleå FAN ;))

men ajja har snart engelska..... gillar inte engelska hahah men går man i skolan så går man!:))

men kommer in en bild på mig lina och linne här under NU!


 Här har ni lina och linnea som pluggar!


   Och här en bild på lilla fula mig! (((:


Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards