Belieber.

Alla inlägg under februari 2012

Av ida svanberg - 21 februari 2012 10:51





Här fick ni någraaa bra låtar (Y) <3<3 /S! :)




Av ida svanberg - 21 februari 2012 09:47

Nämen tjenare, sitte just nu och ska snart ha NO (är på korpen)

vill ni veta en sak det är bara 18 dagar kvar till DM! seriöst det har gått så jävla fort så det är inte sant...


Och dessutom har vi typ bara så här lite träningar kvar... DÖR<3

hoppas vi bara vinner, för det är vi värdaaaaa eftersom all hård träning osv! :D<3<33

               

    Liteee GAMMLA bilder....

eller ja från förra åreet och några få från iår! :D<3<3 men nu ser ni vilket underbart lag jag haR! /sv4nberg

Av ida svanberg - 20 februari 2012 13:47

Nämen hej bloggen... Har just nu rast och är med två SMÅ varelser (:

Idag har man typ inte gjort nånting,  bara skolan och plugg!


Sen blir det att gå hem till Linnea och äta/byta om till träning!

längtar 7kt mycket till TRÄNINGEN!

Jo dessutom fick man till baka en fabel, på den fick jag A! (: gode nöjd ändå (;


ajja orkar inte blogga just nu, har SO när det ringer in..!

 

 

 


 KRAM/sv4nberG! :D<333

Av ida svanberg - 19 februari 2012 14:57

Hejsan, förlåt för dålig up dateee! Har typ inte Hunnit blogga någonting!Ja, iaf just nu ligger jag på soffan hos mormor och morfar (bloggar från mobilen)Hehe idag har jag inte gjort nå, bara åkt bil å sånt!I morgon blir det ju träning med cheer future!Btw jag sa ju att jag Hade kört rondat flickis??! Nu kan jag rondat flickis flickis!Hoppas på att köra det på tävlingen som typ är snart!!Idag blir det att ha barn gympaaa! Gode roligt!Ja jag har inte så mycket mer att säga, just nu!så vi får höras /Svanberg

Av ida svanberg - 16 februari 2012 18:37

Tjenare, har inte blogga på ett taG!

men nu har jag tid på mig att blogga så det är ju gode bra det! :))

Idag vaknade jag kvart i sju (värsta dagen idag att vakna) ja sen fikade jag fixa mig och det vanliga man gör på morgonen, eller iaf för mig!

sen gick jag till bussen halv åtta, sen hade vi sve/engelska på skolan, sedan hål i två timmar!

köpte dock inget eftersom att jag är en fattig typ just nu! C:

sen efter det hade vi MATTE NO MATTE utan raster!

sen hade vi bild, mitt favvo ämne på korpen hehe!:D


ja sen tog jag ju bussen hem till byn. och jag har ganska nyss fikat/ätit för min mamma fyller 41 idag!

så grattis till dig bästa mamma!:D<3


I morogn blir det v-arenan (voltarenan) med cheerfuture!<3333333

Hoppas det blir lyckat och jo nu kan jag rondat flickis utan pass I'm so happy! :DDD<3


 You smile I smile back to you (:

  Light a candle and lett it burn...

    Love is life, life is love!<3


                        Kram/S!:)

Av ida svanberg - 15 februari 2012 11:54

hejsansvejsan alla underbara varelser som finns på denna jord! <3


Idag har man ju vaknat fixa sig och klätt på mig! :DD

sen gick man t busshåls platsen för att åka buss till skolan! :D


Nu har man rasT och ser på massa vidiosaar! :DD<3 HÄRLIGT

Lina och linnea dör av skratt för att en tjej leker lite väl mycke fjortis! :))<33333333


checka in denna video

 DAMN!



Av ida svanberg - 14 februari 2012 10:55

  <3!


  4ever yours!


  OKEJ!


  Don't mess with me.... OkEj!



Av ida svanberg - 14 februari 2012 10:45

Hejsan, han tyvärr inte att blogga igår eftersom att jag hade träning oxå vidaare!

just nu sitter jag på skolan och har NO, vi håller på att fixa lite saker för vi ska redovisa en sak för 4-6 ;o

idag är man ju föresten på korpen! och när jag kommer hem ska jag ner till gammla skolan, för att äta pizza! :)


idag är det ju alla <3-ans dag, så får önska alla en bra alla <3-ans dag! :))

Själv är man forever alone......

  najs!

  Kiss my lips! <33!


     Kram/sv4nberg! (:

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards