Belieber.

Alla inlägg under juni 2012

Av ida svanberg - 12 juni 2012 14:24

då vare det här med rubrik igen?

Tja, förresten! *höhö*

Har ganska precis kommi hem från Boden, har sovit med H och J hos J.

Igår efter träning for vi hem till J och bada i deras pool, 29grader varmt i poolen...!

Sen har jag sovit jätte dåligt inatt, inte fått nån plats och det var varmt. Så tillslut fick jag gå ner och lägga mej på golvet? thöhö, så där har jag soviii typ 5 timmaR...

Nåväl, solen lyser lite sådär! men det regnar inte iaf. hoppas det blir bra väder till veckan så man kan börja bada i sjööön snart, orkar fan inte mer nå mer kallhet, kallt=VINTER!


             KRAM :)

Av ida svanberg - 10 juni 2012 22:22

Hejsan, alla goingar. Jag fattar inte vart blogglusten kommer ifrån? 

har ju typ gjort jätte många inlägg idag? Whut? 

fast det är bra! höhö

Har just kommit hem från H. *det har regna hela dagen idag* 

Och som vanligt lyssnar jag på "if I catch you" huhu, bra låt det dära va? ;)

Vad tyckte ni om designen? gjorde ju it om så mycke... men headern åde! :D

Jag tycker det blev bra, men dock är den nog troligtvis bara "tillfällig" ska ta sommar bilder och latja ihop nån header... Håll utkik! ;)


Kan bjussa på en SNE bild pådethela! En till grej bara KOMMENTERA är ni snälla! ;)

   SNEa jag! ;)


               Kram!

Av ida svanberg - 10 juni 2012 14:09

heeej, på er som läser detta inlägg, just precis nu!

vaknade kvart över ett, då hoppa jag på dirren in i duschen... Det var ett MÅSTE. 

Sen tog jag och fika frulle. Inte direkt STADIG frukost... 

Vid typ sju hade JAG och om nån mer vill/ids följa med å springa en tur?

Har vart på lat sidaaan nu ett ganska bra tag, & eftersom det är sommarlov blir det ännu mer godis,gofika,dricka osv... 


Imorgon blir det TYP inte nå bloggande ska troligtvis med bussen till stan och sedan å träna.

Isf, blir det blogganden på kvällen! :)

Ni får MER ÄN GÄRNA kommentera på min blogg. Jag har bra med statistik MEN kommentarer saknas... Så kommentera gärna när ni kikar in då&då.



                             KRAMAR<3

Av ida svanberg - 9 juni 2012 23:28

Har ändå inge för mej så kan blogga!

Det är bloggen bäst till... Har man tråk så bloggar man. 

Ja, sitter och lyssnar på  http://www.youtube.com/watch?v=CwC5BFX7rqQ Lyssna på den HELA kvällen! :)

Ska snart börja tagga ner å se en film på rumme!

Är lite ömm i benen... efter typ 3mil cyklande.

Imrg blire å tjilla osv, det är ju SOMMARLOV? whut? Like a BOWS! :)<3


Vad mer ska jag skriva? haha, har så tråkigt så det finns it. Jag som skulle hitta på nå, MEN ingen vill.

TRÅKTRÅKTRÅK. 

Bjuder på bilder ist då! :)<3


i was enchanted to meet you   i was enchanted to meet you

Facebook   i was enchanted to meet you

i was enchanted to meet you   i was enchanted to meet you



               KRAM

Av ida svanberg - 9 juni 2012 19:47

Shu, mistrar lite med texten i detta inlägg bara så ni vet! ;)

Idag har vart en jobbig men jätte kul dag, massa skojj!

Har vart med Hanna hela dagen, vi har cykla minst 3mil... *suck* Tänk er 3 MIL!!!!!!!!!!

efter tre timmars cykling, for vi hem till Hanna, då kunde vi ju it slappa så då hoppa vi matta.

Btw, idag gjorde jag rondatflickis, kan typ it lägga ut video, men alla som läser min blogg har ju mej på fejjan?`

Sen halv åtta ringde mamma å fråga om jag ville äta, så det blev makaroner och korv/köttbullar! gott.

Nu ska jag ta det chill å sen blire väl utgång, eller ja vara med kompisar?

Det var ganska kul att mixtra med texten, hahha! :)

Pink En bild säger mer än tusen ord! =)


Det kommer bli jätte dåligt bloggande under sommaren. 


Av ida svanberg - 8 juni 2012 11:03

Hejsan, jag skrev ett bra inlägg som jag just skulle lägga upp vet ni vad som hände då?

Jo, självklart tappa datan internet... ÅÅÅÅHW


Nåväl iaf, just kommi hem från skolavslutning! skönt med sommarlov.

nu väntar bara jag på SOLen. det ska inte regna...

Ikv, hoppas jag på liv i byn, vill ut å RÖJA!

Menmen sånt är livet, ska dra å checka runt andras bloggar nu. vi höres.


Foto: Skolavslutning!:) I kyrkan idag innan allt folk har hunni komma!:)


Av ida svanberg - 7 juni 2012 21:19

Shu, alla svennar. ;) Får ju fan sommar lov imrg. fätt med skönt alltsååååå!

Idag har man vart ledig fick komp hela dagen, så har mest sutti vi datan åde.

Sen skulle jag å Lill brushan laga hamburgare! alltså hur kan man inte lyckas med det?

Ja, jag och Lill bruschan FAILA iaf. så mamma fick ta över sen HAHHA!


Men har hitta tre super bloggar idag. 

www.annicaomarcelo.blogg.se

www.penamarcelo.blogg.se

www.annicaenglund.blogg.se


Jag som är så stort fan av annica å lite marcelo så JA det förklarar saken...

Nu när bb är över så måste man ju se vad de sysslar med om dagarna osv. :)

Måste sova nu, ska ju upp å fixa mej imrg inför skolavslutningen! :)<3


                KRAM

Av ida svanberg - 5 juni 2012 16:35

Hej Sverige. hahah

Okejokej, kan berätta om gårdagen... Den var jätte kul åkte bil till Piteå sedan gick jag L&L på stan i Piteå.

shoppa en svart tshirt en earcuff och en bandoue. Jag måste sluta shoppa och spara pengarna till sommaren.

när vi hade handla klart for vi till fårön till en början gjorde vi inte mycke och sen laga tjejerna mat (makaroneroch köttbullar)

Sen hade vi en rolig "aktivitet" i mitt L&L´s rum. HHAHAHAA

Sen imellan åt gick vi ut och elda osv. Har sovit max en halvtimme igår/idag. Bra jobbat ida?

Men som tur är äre ju it skola i morgon! :)


Har just tjocka i mej mat. ska kanske ut ikv om jag inte är helt död?!

Ha en fortsatt trevlig tisdag då:)

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards