Belieber.

Alla inlägg under juni 2012

Av ida svanberg - 16 juni 2012 12:17

Tja, idag blir det ett sort GODMORGON!

En underbar dag väntar...

Solen skiner +35 i solen?!

STEKA STEKA STEKA, ska se om jag å hanna kanske hittar på nå, men sen blir det ju stan igen.

Ska ju ha uppvisning, thöhö! Boden travet:)


Orkar inte skriva nu nå mer, hejs

Av ida svanberg - 15 juni 2012 22:20

Nämen tjenare alla läsare! (inte många)

Sen det sista inlägget har jag hunni med mycket!? :D

Vart ute och hoppa set tv, vart med H, set bring it on, set fotboll (sve-eng pågår fortfaraaande)

typ det ja, nu sitter jag och kollar runt lite på internet, lyssnar på musik (!!!)

har vart ner till stan mån-ons-tor- och nu lördaaag!... många dagar svar JA.

http://www.youtube.com/watch?v=fvnmb6JkFyg Ganska smått härlig låt! :)


Väntar på att morsan&farsan ska komma hem då. 

Så jag kan prata om hur jag ska göra imrg! *fniss*

Nåväl, blir nog inga mer inlägg i dag. så ni får hade!

Pussar&kramar :*

Av ida svanberg - 15 juni 2012 17:11

Shubreh, alla fina!  

Jag är mätt!!! haha, har just tryckt i mej hembakad pizza, satan vad god den blev!

Själv klart har jag ju baka den fast lill brorsan hjälpte ju till så klart! :) *höhö*

Den var lika god som en köpes pizza! (Y)


när maten har sjunkit ska jag gå ut och hoppa ett tag! 

Sen inväntar jag att klockan ska bli 20:00 då är det bring it on på trean (cheer film)

Dansa,pausa,dansa,pausa(!!!)

Av ida svanberg - 15 juni 2012 12:29

Tja, Sverige! :)

Har just kommi hem från Hanna, hon skulle till Boden å vara parkeringsvakt!(cheerfuture)

Så ja jag vet inte vad jag ska göra idag? blir väl datan elr hoppa studsmatta (!!!)

Kommer säääkert hålla er uppdaterade, för att jag inte har nå å göra!;)


I morgon är det uppvisning på travet kvart i fem, kom å kolla! :D

nåväl, ska faktist göra pizza idag?! thöhööh :*


                 Pussar&Kramar! =)

Av ida svanberg - 14 juni 2012 22:42

Tjena, hur har en dag vart?

Min dag har vart fööljande, klev upp satt vid datan for till hanna buss ner t stan käka på MAX<3

Sen gick på olika affärer, gick ut till travet skulle ha träning dääääär, så träna halv sju till åtta!

Efter det for vi till seven eleeeeven, fick en dricka av H´s mamma!

Sen for vi om till ica och MAX igen... då köpte jag en lyxshake jordgubb! NOMNOM

Nåväl, orkar inte skriva mer ska dra till Hanna och sova cyaaa töööp imrg?! :)


 på pickniken i ons

Foto: Tjillaaaar! http://instagr.am/p/L3YemdMd77/ Jag i dag på ica.

Foto: Tjockar efter träning, med Hanna! :) lyxshakeeeen! :)<3

Av ida svanberg - 14 juni 2012 13:53

Hejsan, vad gööör ni? jo jag vet ni läser detta just nu?! ;)

Jag har just vaknaaaat, och ser tv på nå jävla överlevnads grejs?

Ska snart fika frukost, ska med bussen ner till stan och sen käka på max! 

Sen efter det blir det träääning på travet! :)


nåväl hinner inte blogga så mycke till. men det är ju FAN fin väder ute. 

Så BRA! :)<3

Pussar&kramar/sv4nberg<3

Av ida svanberg - 13 juni 2012 20:32

Tja, alla svännar. vad gör ni??! :)

Idag ställde jag klockan på halv ett, då klev jag upp satte mej vid dataan, å sen gick jag ut.

Första dagen som det var fin väder? ;) thöhöh, 18+ minst i skuggan Om inte mer?

Så har vart med hanna hoppa sola åde, sen bussen med hanna in till stan. 

käka på frasses, cheesmeny! nom :)

Efter det gick jag å H på staden, köpte en stickad väst typ från H&M.

Sen köpte jag en BH på lindex! :)

ska kanske sova hos hanna inatt? fårse om jag ids och om jag får! :D

har ju även vart på cheer "avslutning" byggde, tips-runda och snacka skit!

 bild från dagen! :)

Mr.goodfella.

Av ida svanberg - 13 juni 2012 00:09

Tjenare alla svennar utä i världen, vad gör ni? :D

efter mitt blogg inlägg tidigare idag har jag vart med krille jonas hanna och markus.

Klockan nio cykla jag, H, J och K till M. då var vi utä ett litet tag sedan in och såg Eva&Adam?

Till det åt vi chips och glass! gottigott. tack M ifall du ser detta?! :)

Jag och H har just kommit hem, nu sitter jag å bloggar kollar andras bloggar och kollar fejjan! 

I morgon blir det säkert dåligt med bloggande? men ska på "avslutning" med cheerleadingen.

menmen, saknar er Lina och Linnea, men ni verkar ha det bra? <3


Ska snart gå i säng och se film, blir väl HSM! hahah har dagarna tidigare sett 1&2 nu blir det 3!

Ni får hade så lääänge då!! Kram

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards