Belieber.

Alla inlägg under juni 2012

Av ida svanberg - 3 juni 2012 22:26

Tjena mittbena. Vad gör ni där ute ikv då?

Själv jobbar jag med "jag själv" och ser big brother, ååååååhw så less på "jag själv" arbetet.

Nåväl, kommer inte blogga mycke i veckan ska ju på klassresa och sen troligtvist stanna kvar i piteå/öjebyn hos stora sis.

Så aa blir lite bloggande i veckaaan men hinner jag så bloggar jag ju så klart! :)<3


Annica kom tre i bibi finalen... SUGER ville underbara annica skulle ta hem hela skiteN.

Fast nu hoppas jag på Hanna J absolut inte Amandus USCH! :)

Jani, TRÅKIGT.


KRAM 

Av ida svanberg - 3 juni 2012 16:15

Du är för knäpp! nä men seriöst, snaka om retard...

Var ba tvungen skriva ut mej LITE!

Nåväl, har haft jätte dåligt bloggande under helgen men är fortfarande i luleå och har inte haft till gång t data försen nu.

Dessutom mormor är på sjukan alla tankar till dej underbaraa mormor.<3


Btw ikv blire att åka hem å kankse vara med några? fårse.

Men klockan nio blir det att bänka sig framför tvN och se finalen av big brother 2012!

KOMOigEN NU ANNICA<3 h¨ller tummarna för dej och lite hanna j.


Dessutom måste jag hinna klart med jag själv... pallar inte det men måste man så måste man..

ska ¨gå och se film nu. TJA


detta blev det till middag idag då!



Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards