Belieber.

Alla inlägg under juni 2012

Av ida svanberg - 26 juni 2012 13:43

Del 1 bilder från kalaset.

NEJ..... detta sög!

Kan inte kopa hennes bilder. vadfan 

OMFG nej nu blev jag sur/arg!

Hm, får åka till henne nån dag å fixa bilderna!

Men kan lägga ut de få jag fotade?! :D

Foto: Tjejkväll på Gamlabyavägen 6! Bara lilltuppen får vara med!

Foto: Satan vad sexigt!! :) http://instagr.am/p/MTZODGsd__/

Foto: ............. http://instagr.am/p/MTLoDIsd59/

Foto: <a href=#nu #kör #vi #brudar :) http://instagr.am/p/MTBSmOMd2E/" />

Sådärja! :)

Av ida svanberg - 26 juni 2012 12:22

Nämen tjenare blokken, vad händer uti världen?! :D

Själv har jag just kommi hem från ett kalas/"party" blev it så mycke till party när det flesta ville sova.

Men vi var tre timmar på spa! Helt OK. Sen efter det drog vi hem till A och såg nån film?

Sen for vi ut och cykla typ 30min! Efter det gick några upp å andra såg Wallander på tv4.

Efter det hände det inte mycke alla somna en efter en, men jag och Lina är duktiga (!!!)

Höll oss vaken till ja, sju? hahah och sen steg vi upp halv 12?! 

Men man sov mycke((5 timmar) för att ha vart på ett kalas! :DDDDD

Ni kommer få bilder, idag tror jag det beror på hur snabb min kompis är på att lägga ut det på hennes blogg.

Okej, ska kolla runt lite nu på datan, sen får jag se vad dagen har att erbjuda! :)

MUMS! :)


Av ida svanberg - 25 juni 2012 14:47

Tjenare, hinner ett jätte snabbt inlägg från mobilen, sitter i bilen påväg t gbyn, ska på kalas, så blir ett kort och tråk inlägg!Men iaf Amanda ska ha kalas/party, så ska bli kul, kram Ida

Av ida svanberg - 25 juni 2012 14:47

Tjenare, hinner ett jätte snabbt inlägg från mobilen, sitter i bilen påväg t gbyn, ska på kalas, så blir ett kort och tråk inlägg!Men iaf Amanda ska ha kalas/party, så ska bli kul, kram Ida

Av ida svanberg - 24 juni 2012 21:53

Tjenare Sverige! :) Vadhänderjaow?

Ja nu är jag hemma igen, så blir vanligt bloggande (!!!)

När jag kom hem från stugan typ åtta? Då snacka jag och Lina ihop oss och stack å bada. 14+ i vattnet.

Det var jag, L, T, K och J som bada! :))

Nåväl sen cykla vi hem, då hoppa jag så klart in i en VARM dusch, jätte skönt!

Nu ser jag Fotboll, ENG-ITA hejjar nog på italien?! :D


Ska försöka sova tidigt ikv, har inte somna före två någon dag?! härregud. 

Men soom sagt var har haft det bra i stugan, bara myst åde!

 Foto: Spelar Kubb:) http://instagr.am/p/MLtd5lMd37/


Av ida svanberg - 23 juni 2012 20:20

Hejsan alla vackra!   

HHar vart 33+ i solen idag! UNDERBART!

Så min dag då, vaknade vi halv ett, gick upp och tog mej nå frulle.

Sen drog jag på mej bikini, å tvätta bilen (!!!) Sen drog jag och Tobias och köpte glass och en cooooola.

När vi kom tillbaka, bada vi i forsen (brrr) kallt men skönt! ;)

Sen har jag för mesta delen sola! Men sen klockan 10 i sex, drog jag på mej joggar skorna och jogga iväg med T.

När vi kom tillbaka var Bastun klar, då vare bara å basta, sen efter 20 min i bastu bada jag igen och igen.


 Har kommi ut från bastun för ett tag sedan, nu kollar jag runt på datan lite.

Och i morgon kommer jag hem, då blir det vanligt bloggande! ;)<3

Foto: Nu bada i forsen! http://instagr.am/p/MN3ltsMd9t/ Ser gravid ut, jag vet! ://


 Efterrätten igår!:)<3 NOMNOM


Av ida svanberg - 22 juni 2012 16:15

Hej, och GLAD midsommar allihopa! Varför "firar" vi de?

Sitter nu i stugan och väntar på gó maten, nomnom!

Sen efter maten är upp äten blire att gå till Kukkola och kolla midsommar stången?

Har faktist vart och halstra elr rökt lax idag, pappa har fått upp två stycken en på 5 kg, den andra på 7 :)


ikv blir det nog kubb med mormor,morfar,mamma,pappa och lillebrorsan (!!!)

Jag är sämst på det värkligen!! :s

Nåväl, kan bjuda på en bild från när vi halstra laxarNa! :d

Foto: Halstrar lax!:) MUMS<3

  & Kramar!


Av ida svanberg - 21 juni 2012 13:51

Hejsansvejsan, alla goingar!<3

Jag ställde klockan idag, på halv ett.

Då vaknade jag och fixa med mobilen lite, efter det hoppa jag in i duschen.

När jag kom ut ur duschen packa jag (ska till stugan idag)

Packade och klar, tömde jag diskmaskinen och stoppa i den smutsiga! 

När det var gjort, gjorde jag mej fika. det fick bli Riskvik och hallon sylt. :)

Nu sitter jag och ser Jönsson ligan på mallorca (!!)

Som sagt var blir det nog dålig update nu underhelgen, men skriver så mycke jag kan.

Ska kolla in facebook nuda, efter det kommer väl mamma&pappa hem, så då drar vi till stugan(paradiset?)

Pussar&kramar Sv4nberg..

(2) Cover photoshttp://whi.s3.prod.lg1x8.simplecdn.net/images 397404/tumblr_l2sqzcuw481qav6t4o1_500_large.jpg?1281916946 picture on VisualizeUs

Stuck in her daydream.Untitled Album

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards