Belieber.

Alla inlägg under december 2011

Av ida svanberg - 19 december 2011 11:46

  HAHA vet inte hur jag lyckades men min mobil gick sönder HAHA! ;)<3<3<3<3 gaaaaaaah älskar min mobil.

Av ida svanberg - 19 december 2011 11:35

brehbreh, sitter å ser på tv och är sjuk HATAR att vara sjuk för man har inge å göra, ingen är social för dom går ju på skola och man har då ta mig fan svinit tråkig, blir typ irri, HAHAH

ajja, whatever idag kommer jag väll typ inte jag någonting äta, sova, se tv och softa!

vad ska ni göra idag då min blogg läsare? :)

gaaah, sitter å ser på ett barn program och två st kramades å alla andra ba uuuue!! _HHHAHAHH DÖR

ajja kan blogga mer sen å det kan hända att det kommer nå bilder på min mobil HAHAH!;D <3


                                                  
         //sv4nberg!<3


Av ida svanberg - 18 december 2011 22:27

brehbreh, sitter å ser jersey shore(js) fett bra men gillar inte mike (han är ett svin)

eller han gillar en tjej som redan har en kille och jadu musse, AHHA

ajja ska iaf inte på skolan eller träningen för är sjuk, vilket jag inte vill för snart äre jul :O

oh crape! omg dör av skratt av en okmmentar som jag sa idag på barngympan, om nå bullar HAHAHHAHA!!

ajja pallar inte blogga nå mer så hörs säkert i mogon btw sök upp mig på fejjan on du vill veta nå mer om mig!

AHAHAHHAHAHAHAHHHAHAH är över trött..........//sv4nberg have a god night, för det ska jag ska hoppas jag<3

Av ida svanberg - 18 december 2011 12:21

  turkiiiiiet 2011 :)


   jag å min syster, för typ 3-4 år sedan! :)<3


  Ohjää,


skulle ladda upp typ 2 bilder till men det funkade inte, så ni får nöjja er med dessa! :)//sv4nberg


Av ida svanberg - 18 december 2011 12:16

hejhej, tänker gå rakt på sak, jag hatar när folk skriver hallå svara osv, om man inte svarar på deras sms :O

för serri man får väll fan vänta tills man svarar, och sen terrar man inte heller folk....................puss

ajja, what ever idag har jag inte gjort mycke bara små  softat, fikat frukost och nu ser man på tv å bloggar!

lite senare ikv blir det uppvisning med barngympan, hoppas ni klarar av allting nudå! :)¨'

menmen fårse om man ska på skolan i morgon är sjuk, har typ feber nu så fårväll lase! :D

jaja, har inte ladda upp så mycke bilder men kommer ladda upp typ NU!!

Hahah, nu blev det ett serri inlägg igen det är väll bra eller vad tycker ni? :)<3


                                 //sv4nberg! :)<3

Av ida svanberg - 17 december 2011 13:26

shubreh alla snygga, idag har man typ inge gjort någe, eller jo sovde hos hanna så har varit där på morgonen!

ajja, fifan det är bara sju dagar kvar t julafton! ;))<3

LÄNGTAR och dessutom kanske det blir att ta fram julgranen tooday, fett nice dedå

HAHA igår slog man in ca 4 julklappar me hanna det var ju ett minne för livet, för kunde typ inte slå in nå julklappar.

vet itne riktigt vad jag ska skriva om men kommer bilder ikv om jag ids :*


                                                 //sv4nberg (:<3

Av ida svanberg - 16 december 2011 11:47

Brehbreh, sitter på skolan å små tjillar blir väll snart att skriva ett arbete om mig själv JOBBIGT!!!!!

Idag på skolan fick vi julbord gillar inte så mycke julbord för maten är inte så goooood!

ajja, whatever i morgon typ bara ta det lungt å TJILLA LAXA!!!!!! blir nog ingen Ug för min del ikv ;D men man vet aldrig helt plötsligt ändrar man sig åsså far man på Ug!! ;D

ajja pallar inte blogga (inget serri inlägg idag)!



                                        //sv4nberg

Av ida svanberg - 15 december 2011 07:58

tjenare, sitter och små skrattar lite för mig själv bussen har typ kört fast så halt det är

AHHA jag tycker iaf det är ganska bra och kul för då missar vi sve/eng!

men vi kommer oss ner t stan iaf så vi har typ hål direkt när vi kommer ner t staN fett bra (Y)

ajja pallar inte att blogga nu är svinit trött just nu så kanske kan blogga mera ikv eller vad tycker ni? ;)

   


                                                //sv4nberg!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards