Belieber.

Alla inlägg under december 2011

Av ida svanberg - 2 december 2011 15:49

hejhej, jag lovade att jag skulle blogga efter skolan.

har iaf just kommit hem och ska snart äta mat, det blir makaroner och fiskbullar.

'ikv blir det UG för min del (om jag tar miig hem)!

Idag på skolan valde jag badminton som val och jag losade som vanligt...

ahmen jag kommer typ inte lägga upp nå bilder idaag tror jaf sry men orkar inte.

för har ont i huvudet å är hungrig så har inte tålamodet till det! ://<3

 

                                               //sv4nberg! :]

Av ida svanberg - 2 december 2011 12:26

  AHAHHAHAHAH ett ord finns för dessa skor FULA! :)

Av ida svanberg - 2 december 2011 11:49

<3!

Av ida svanberg - 2 december 2011 11:23

Hejhej, det blir ett snabbt inlägg. sitter på skolan både tjillar å softar! :) Nu lunch det blir typ nå biff stroganoff och ris :( <3 Menmen ikv blir det ug ;) jag bloggar mer sen ikv!

 

 

 

                            Puss så länge//sv4nberg :)

Av ida svanberg - 1 december 2011 20:34

Haha, kom på att jag uppdaterar min blogg hela tiden nu! men det är bra för sen kommer jag typ glömma att jag har den osv! Så vad fan det är bara att blogga på hehe, sitter och lyssnar på musik å ser tv (hockey)!

I morgon blir det skolan, vi har gympa i morgon och jag funderar vad jag ska ta för vi har fritt val åde så har ångest.

men det kommer nog lösa sig (hoppas jag) <3 men bloggar i morgon kanske på morgonen men jag lovar att jag bloggar på efter middagen annars får ni piiska mig :// jaja men då hörs vi i morgon mina små bloggläsare!


                                          Puss å kram/sv4nberg ;D<3!

Av ida svanberg - 1 december 2011 18:18

Hejhej sitter och tjockar i mig juleskum, fett gott jo jag vet! men det ät inte bra men ajjawhat ever det är got så då äre bara att äta det! :D<3 snart LULEÅ OCH SAIK! Hoppas på allvar luleå vinner och om dom inte göre så vet jag inte vad jag gör eller jo jag skäms! ://<3


  Jag sitter å äter juleskum! :)<3


                               ha en fortsatt trevlig dag mina blogg läsare/sv4nberg! ;D

Av ida svanberg - 1 december 2011 16:41

Junior


  jag och sonja<3!! :]


  Jag i turkiiet! :)


  jag står där under me dräkt! :)

 
Av ida svanberg - 1 december 2011 16:36

Hejhej har just kommit hem från skolan, ska väll snart äta med mammiii!<3 ikv blir det derby mellen luleå och SAIK! vem tycker ni ska vinna? :O Om du hatar mig säg det.... för man mår inte bra av att man inte vet vad man har gjort oxå ba nä jag hatar dig? :// eller så älskar du mig helt enkelt..<3! Jaja men måste in på min bdb nu ni kan ju adda mig där om ni vill oxå heter iaf sv4nberg där me, Btw är hungrig som FAN!:D<3<3


                 Puss så länge!//sv4nberg.

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards