Belieber.

Alla inlägg under december 2011

Av ida svanberg - 13 december 2011 21:53

hejhej, sitter i fotöljen å ser på MTV.

Ska snart duscha för blev ju som sagt var svettig på innebandyn ;)

ajja, i morgon skolan sedan hem äta kanske gå t lina och träning på de hela!

hoppas vi kör gymnastik i morgon saknar verkligen att köra rondat flixis hihi :)

Btw fattar inte varför folk sägar att cheerleading inte är en sport eller att det inte är nå farligt,

för man kan till och med bli handikappad osv och sen svettas man ju precis som innebandy hockey åde.

Hatar när folk ba asså nä cheerleading är ingen sporT!

HAHA det blev de första seriösa inlägget typ:O

ajja hinner inte blogga nå mera ska duscha nu, puss å kram alla härliga som läser min blogg!


                                                  //sv4nberg

Av ida svanberg - 13 december 2011 17:51

shubrehh, sitter å ser en film med en kängru som spöar skiten ur alla!

idag på lucian så var vi först i kyrkan sedan ner t skolan å spelade innebnady gick så därbra!

och nu ska man spela innebandy igen! HAHA fett tjill ändå men man kanske blir less inte vet jag!

kommentera å läs min blogg pleas! :)

iFrån det ena till det andra nästa vecka ska man ha en ute dag och en film dag, fett tjill det kommer vara!

LÄNGTAR som FAN nu TILL jul!!!!!!!!!!!!! :)<3<3

 

                                               //sv4nberg

Av ida svanberg - 13 december 2011 10:05

hejhej, sitter ¨på skolan och ska snart äta "lunch" typ venne vad det blir men det brukar vara nå gott.

Längtar till den 22a för då får vi GO fika å julklappar!   

haha ajja hinner inte blogga nå mera just nu bloggar kanske ikväll (tror jag)<3

 

                          grattis för er som är lucior i år//sv4nberg

Av ida svanberg - 12 december 2011 17:30

Tjennatjenna, sitter på mammas jobb bredvid www.hannaaaaaa.bloggplatsen.se 

Vi har ganska just käkat pizza å druckit fanta exotic, sedan var vi över en sväng på dollar store!

Köpte där med en julklapp till mammsen tyvärr kan jag inte skriva vad jag köppte för hon kanske läser min blogg...

ajja hinner inte blogga nåmer ska på träning nu så hörs någon dag! puss//sv4nberg ;)

Av ida svanberg - 12 december 2011 11:45

hejhej, sitter på skolan och just ätit.

efter lunchen har man matte prov :((

INTE GILLA HATAR MATTE!!!!!!!!!!

ajja, nog om det ska väll blogg ikv efter träningen! håll ut tills däääässsssssss!



                                    //sv4nberg

Av ida svanberg - 11 december 2011 19:58

Jag i somras



 

Turkiiet 2010



 

Jag å en kompis RM 2011!


 

Zorro! :D<3

 
Av ida svanberg - 11 december 2011 19:46

Tjotjo, Ligger i sängen och lyssnar på musik å smsar med en söt!

Har ganska just kommit hem från barngympan eller har hunnit duscha innan detta inlägg ;)

Jag vill bara säga att jag gillar dig, (u know who) Så tänk på mig iaf någon gång ibland det hade varit helt okejj.

ajja i morgon träning med..... cheer future! ;d fett tjill hoppas vi kör gymnastik 

hörrni orkar inte blogga nå mer eller jo kommer lägga in bilder för det var ett tag sedan ju!


                                                  
//sv4nberg ;D 


Av ida svanberg - 11 december 2011 15:10

Tjoh breh, sitter i soffan och ser på skidor med pappi, har ganska just kommit hem från jul showen,

vi satte hela programet (tror jag) eller ja jag och min bygg grupp satte allt!

Menmen ikv blire barngympa (är ledare) med 2 superduper söta B-rudar!   

Snart blire väll att äta makaroner å korv på mammas konstiga recept :D

Kanske hinner blogga mera ikv för måste tralla iväg nu


                                      //sv4nberg!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards