Belieber.

Alla inlägg under december 2011

Av ida svanberg - 6 december 2011 19:38

Hejhej, sitter och lyssnar på jul musik!

Idag har man variit på korpen och  man var ju typ SÅ HÄR trött elr nå!

Vi har haft slöjd,no, musik och sve/eng :)

Idag har man hunnit vara med hanna, vi gjorde inte mycke bara små chillade å mystE! :)<3

I morgon ner t stan å äta sedan träning   

Ikv blir det väll bara ta det lungt efter som att DH hade säsongs avslut förra veckan ://

Tänkte bara medela att jag har världens bästa kompisar ochjag ÄLSKAR dom med hela mitt <3!

 

 

                                          //sv4nberg! :]

Av ida svanberg - 5 december 2011 22:01

Jul, jul strålande jul! har ganska just kommit hem, eller har duscha åde! men ajja har inte blogg på ett tag men Hoppas ni kommer fortsätta kolla min blogg, för vill värkligen det :) kanske inte skriver så intresanta saker man ajja.

Idag på träning fick man ont i knät och det är inte skönt + man fick en rumpa rakt på bröstet HAHA.

Ligger just nu i sängen och ska snart sova för upp t korpen i morgon! inte kul..........

Längtar bara just nu t JUl, HAHA<3! ;) idag på badet gick det ganska bra, simmade typ 8 längder klädsimm,

sen 12 längder bröst/ryggsimm! ;D sedan fritt bad på det hela, blev bara lite vatten krig och jag suger på vatten krig,

så jag tyP losade stort men what ever det var kul! :)<3


                                     //sv4nberg! ;)

Av ida svanberg - 4 december 2011 20:00

Tjotjo, sitter på rummet och har just kommit hem från barngympa! eller jag har ju oxå nyss duchat ;)

Ajja men i morogn blire badet med 7-8-9 :// Inte så kul för ska simma klädsaimm ;)

Och + i morgon blir det träniiing med cheer future<3! :)
Jag orkar itne ladda upp några bilder idag sry men är trött så det blir nog att dejta kudden snart! :)<3




                                                 //Sv4nberg! :)

Av ida svanberg - 3 december 2011 19:23

Hejhej, det blir att sova hos hanniiis, Vi kommer nog ha fett tjill å  softa! :) Idag har vi inte gjort myckee! bara små pillat! ;D HAHA, jag sitter och kollar på när hanna spelar på mit nintendo DS! :)<3



  måååÅste hjälpa hon hela tiden (a' //sv4nberg <3 <3 <3


  <3 min Älskling (Y)

Av ida svanberg - 3 december 2011 19:18

 Ge miig! :)


  !


  Mee


 Sniggingen! ;D

 
Av ida svanberg - 3 december 2011 16:03

Hejhej, det blev att man var med en kompis idag, det blir ingen bio för min del iaf! :)

Av ida svanberg - 3 december 2011 14:10

Hejhej, har just fiika frukost, sitter på mit rum nu och ska snart fixa mig litää!! by the way ikv är det bio är det någon som ska dit? (tin tin) Jag vet it om jag sk(a' Har fortfarande ont i foten :// vet inte vad jag ska skriva om för har fett tråkigt, och ja vet inte om jag ska gå t en kompiiis fårse! ;)<3 ajja palla blogga nu (Y) (L)



                                        //sv4nberg! :]

Av ida svanberg - 2 december 2011 16:33

hejhej, nu har man en svullen fot, inte så jäkla svullen men aa'a den är svullen iallafall! ://<3  

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards