Belieber.

Alla inlägg under december 2011

Av ida svanberg - 10 december 2011 23:25

Hejhej, sitter(ligger) med hanna och vi softar STORT AHHAAHAHHHA

Det blir ett väldigt tråkigt innlägg för DATAN segarRRRR snart sönder, så palla blogg med en seg data jävel-.-

checka in www.hannaaaaaa.bloggplatsen.se vetja! :)

HHAHAH nu sitter vi å samtlar om bollchiit! ;D<3<3<3


                    ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha //sv4nberG! :)))

Av ida svanberg - 10 december 2011 15:31

hejhej, sitter i hannas rumm och ska snart hem å äta!

Ikv blire att hanna ska sova hos mig, vi kommer väll bara tjilla å soft(a'

I morgon jul show på hildursborg ;D kom å kolla vetja :)

 

Idag ska jag äta nå kött och makaroner fett gott (tror jag)<3

ajja hinner inte blogga nå mera ska äta nu puss så länge//sv4nberg! ((:

Av ida svanberg - 8 december 2011 21:19

Hejhej, sitter och ser luleå hockey, eller ja luleå van med 2-4 mot växjö!

Idag skulle man ha slutat kl 15.30 fast ist fick man sluta 14.00 fett chill detdå!

För bild läraren var typ borta å gjorde nå grejzzz vet inte vad han gjorde men what ever...

HAHA idag har man soviit middag typ 1-2 timmar så fårse om jag kan sova ikv, hoppas det!

Jag kanske inte uppdaterar lika mycke nu men pallar inte med allt ;)

I morgon har man svenska prov å de är på ordklasser:// har pluggat lite men fattar ändå inget, som vanligt

Denna gång blev inläget hyfsat seriöst, för om andra inläggen är bara StördA! ;P


                              Hejsålänge//sv4nberg! :]

Av ida svanberg - 7 december 2011 21:26

Jaag



  Jaaaag, men lite cP



  Jag nyss i min OnePice..


  Jag för typ 100000 år sedaan! :D <3

 
Av ida svanberg - 7 december 2011 21:14

Tjenare alla snygga, sitter i min OnePice och smyg myser, har varit på träning idag och nu har jag film bevis på min rondat flixis,för er som inte tror miig! :D

I morgn korpen, det blir kanske bara jag i morgon inte lina eller linnea, hoppas ni brudar kommer!

Har typ variit superduper många blogg läsar på denna blogg jämfört min förra hehe :]

Ajja hinner kankse lägga upp nå bilder fårse!


                                          //sv4nberg! (:


Av ida svanberg - 7 december 2011 12:03

Hejhej, sitter i studie och har just fått ett badminton racket på tummen så man blöder, kan säga inte skönt.

Snart ska man typ redovisa om Narkotika med en klass"kompis" :D

Vi skrev typ om cannabis, marijuana, hasch osv!!! :]

Ikv blir det stan sedan äta+ träning med bästA cheeR futurE! :D <3<3


                            Puss ska spela med www.Linnnnnnea.devote.se BADMINTON //sv4nberg!

Av ida svanberg - 6 december 2011 22:11

Hej sry för jag typ "ljög" för er i det tidigare inlägget, för jag har hört att det var säsongs avsult förra veckan av DH! :D<3 Men det var idag men jag tror det inte är nästa vecka för det skulle typ vara twhiligt (stavning).

  ´                                           //sv4nberg! ;)

Av ida svanberg - 6 december 2011 20:03

 Jag just nu! :D


  Danny i McFly! :))<3

 

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards