Belieber.

Alla inlägg under mars 2012

Av ida svanberg - 25 mars 2012 19:27

Hejsan alla underbara varelser på denna jord!

Jag har ganska just kommit hem från barngympan, å när jag kom hem från barngympan hade lill brorsan gjort våfflor efter som att det är våffel "dagen" idag! älskar denna dag p.g.a att jag älskar våfflor! :)


Kan oxå meddela att mina ben är helt OK, vi vet inte vad det var eller nått. men nu är de normala igen HAHA<3

Ikv ska jag se big brother och jersey shore.. vad ska ni göra ikv?

i morgon har vi träning på kvällen så kommer kanske blogga sent i morgon..


    Hoppsan här fick ni in en bild på våfflan oxå! :)<3 

Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! :)<3

Av ida svanberg - 25 mars 2012 13:04

Má&scaron; RP (12) - Fotoalbumy - I.Am.Original - something from me - Pokec.sk       Yesterday, Yes a day       Twitter / @FOTOTWEET_: let's get naked ! http://t ...       I am cold blooded bitch!       Rolling In The Dreams       Wonderstruck



                                / sv4nberg!

Av ida svanberg - 25 mars 2012 12:26

Hejsan allihopa vad gör ni idag då?

Shiiit har typ blåa BEN, å allt men vi ska upp t farmor å kolla vad det är och kanske in till doktorn...


ajja, man har ju ställt fram klockan idag en timme! (: 

Jag vaknade halv12, då gick jag å klädde på mej och sedan dåg jag tv å höll på med telefonen!

Å sen tog jag upp datan och kolla fejjan å lyssna på musik, sedan ville mamma att jag skulle skala några potatisar å då gjorde jag det. och de var då vi såg mina ben..... PANIK.


http://www.youtube.com/watch?v=HWDpXkVCSZg  bra låt tycker jag! :D<3 

Av ida svanberg - 24 mars 2012 19:05

                                                         10 Saker jag måste göra innan jag dör.

  • ha sex.
  • gifta/förlova mej.
  • festa.
  • sova hela dagen.
  • hoppas fallskärm.
  • fara till afrika/london.
  • brytit något ben i kroppen.
  • klara skolan.
  • få barn.
  • DAMPA! :D
vad ska ni hinna göra innan ni dör? :D
 nåjja. Nu sitter jag igen vid datorn/tv:n som vanligt.
Men ska kanske hitta på nå med några senare, fårse om jag ids osvosv! :)
Har faktist bakat en kladdkaka idag. eller nyss! den blev god hehe, som vanligt! 
Här fick ni en bild på den oxå! :)<3 ajja orkar it blogga nå mer nu. KYSSAR
Av ida svanberg - 24 mars 2012 12:13

Hejsan alla sötaa! Vad gör ni en vacker dag som denna? 

Det är bara 12 dagar kvar tills påsk lovet.... GAAAAAH


Nåja, Jag vaknade klockan elva, då låg jag kvar i sängen till klockan kvart över elva.

När jag steg upp fika jag frulle, sedan gick jag in i duschen efter jag hade duscha så valde jag kläder

drog på mej kläderna och sedan hävde jag bara upp håret i en snodd. orka it göra nå annat med håret idag.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, antar att det blir en riktigt tråkig lördag!

Hoppas ni andra får en UNderbAR lördag! <3


Allah by ~SifrAmal    black, bocas, mouth - inspiring picture on <a href=Favim.com" />  Album Tattoo [Parte 3]    Girl In Rain :)     Tired Of Trying    Your Daily Pictures and Quotes


Ni fick några UNDERBARA bilder oxå!:)<333 KRAM SV4NBERG

Av ida svanberg - 23 mars 2012 17:17

åååååhw. kan börja med att jag hade redan skrivit detta inlägg men då försvan internetet. 

Så var tvungen att skriva om inlägget....


Ajja. jag har ju redan blogga i morse.

Så på skolan har vi bara haft normala lektioner, förutom idrotten!

På idrotten så åkte vi bil till sörbyn (bästa byn)

Å när vi kom fram till sörbyn drog vi på oss skidorna och åkte 2.8 km! SKÖNT

när vi hade åkt klart så var vi i parken å kollade på de som bada isvak.

Glad och nöjd att jag inte bada! 

hehe, men ni kommer få in bilder från dagen i detta inlägget.

Det blir inge UG för mej idag. orkar it å är så LAT idag! :D<3

Nu har jag just kommit in från att ha gjort eld med tobbe.

Brasan blev AZUM. VI ska äta grillat! :D<3

Här har ni några bilder från dagen.

   

Ha en fortsatt trevlig och bra dag. för det ska jag HA! KRAM SV4NBERG


Av ida svanberg - 23 mars 2012 08:12

HejHej, vad händer nu på morgonen?:D

SJälv har jag just vaknat å bara hunnit klä på mej! SKÖNT..

Nåja, tänkte skriva lite mer om isvaken som jag it ska bada i.

Först ska vi åka skidor 2.8 km. sedan hoppa i isvaken...


Bestämde igår att jag it ska bada, p.g.a förklyning åååå att det är jävligt KALLT!

hehe, kanske lite fjolla menmen hinner it blogga mer nu, mammi ska ha datan!

Jag bloggar mer senare idag, Btw jag har PROV i sattsdelar idag ://

Tror ändå att jag kommer klara det med ett E, men man vet aldrig! 

Av ida svanberg - 22 mars 2012 20:45

Hej mina fina läsare som är få.

Vad tycker ni? ska jag ha en fråge stund eller inte? :) Kommentera vad ni tycker!


Nåja, min daaaag har varit helt OKEJ. Vaknade dock 06.55 det ända dåliga med dagen idag faktist.

när jag hade vaknat klädde jag på mej, sminka mej, fixa mej och sedan gick jag t bussen 07.25

På bussen satt jag med L. vi prata lite sen satt vi med varsit headset hela vägen t skolan!

Hehe, när vi kom fram t skolan hade sve/eng... TRÅK som vanligt.

Å efter det hade vi hål i två timmar. Då gick vi in t stan och kollade in någon jacka.

Sedan gick vi till biblioteket och lete en bok t bokresentionen.....

Å efter biblan gick vi å åt på MAX. gottgott jag åt som förra gången (orginalmål) 

hahahha, på MAX måste jag å Wernersson skämt ut Engström? eller?:D <3

å efter det hade vi en vanlig skol dag med lektioner...!

När jag kom hem gjorde jag it mycket.. bara satt å chilla. sen åt jag middag, vofflor och bullens korv!

efter middagen spelade jag med tobbe. å efter det pluggade jag å nu är jag vid datan


 Jag idag, DISSA MINA ÖGON. Bratackhej   

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards