Belieber.

Alla inlägg under mars 2012

Av ida svanberg - 16 mars 2012 21:22

VET har dåliga rubriker just nu. Men kommer inte på någraaaa :(


nåjaaa, har just kommit hem från ett helt okej UG! först gjorde vi inte mycket. Jag och hanna satt och ritade lite smått!

Annars var det inge spec, efter vi hade ritat spelade vi lite biljard. Gick dock inge vidareee men ajja

sedan fick vi vofflor.  GÖTT hehe. å efter det gick vi in till "filmrummet" och såg en helt okej film!:D

minns inte vad filmen hette. Men bra var den iallafall! 


Nu intar jag soffan och väntar på att klockan ska bli 22.00 för då börjar big brother SÅKLART!

JAG GLLAR BIG BROTHER! [: 


   åsså kom det en "deppig" bild på dethela! :)<3

Av ida svanberg - 16 mars 2012 15:44

     

Av ida svanberg - 16 mars 2012 15:08

Heeeeey alla läsaare. 

Vad gör ni idag då? [:


- På morgonen har jag ju bloggat så, behöver inte berätta så mycket om morgonen.

När jag kom till skolan hade vi ju en vanlig prom och sedan fika på det hela! :)

Sen efter det gick vi ner till skolan och hade svenska! ska ha prov i det på fredag....

nåja efter det hade vi raaast och sedan engelska. På engelska gjorde vi inte mkt. såg lite "film" å tog det lugnt!

Efter engelskaaaan fick vi ju lunch -det var parisaaare. Jag är inte så mycket för parisare såja!:)<3

Efter lunchen hadeeeee vi matte till ett. Sen klockan ett hade vi IDROTT. SKIDOR -dock kunde inte jag och några till åka skidor så vi fick gå till sörbyn ( 4 eller 5 kilometer) Sen var det baaara att gå hem!

När jag kom hem tog jag mej en kladdkak bit med saft och GLASS! :) Godaaaare kan det ju inte bli? 


Nåja funderar om jag orkAr med UG? har iaf skjuts och de men vetne vilka som ska. och om jag orkar! [: 

Av ida svanberg - 16 mars 2012 08:07

Hejsaaan alla gobitar. Kan ju meddela att jag tror egentligen att jag inte vill t skolan. 

För är svin trött och är helt allmänt irri! :D

men får försöka göra nå bra åt saken. och med det menar JAG man ska alltid vara glad.... 

kännder mig som en värsta "poet" AHHAHAHAHAHAHAH


Nåja. idag blir det ju skola. ska dock inte vara med på gympan eftersom att jag är förklyd.

Så efter skolan  blir det att bara ta deet lugnt, kommer nog it orka nå annat! D:


Slipper åka buss, ska åka med www.wwernersson.devote.se    eller hennes syrra.




           kramSv4nberg :]

Av ida svanberg - 15 mars 2012 21:40

Hejhopp. kommer in med lite bilder till bloggen! :)



           


                       K R A M    S V 4 N B E R G.

Av ida svanberg - 15 mars 2012 20:43

Hejsan goingar. Vet inte riktigt hur jag ska börja detta inlägg. hähä

Men idag har varit en perfekt dag! :D

eftersom att jag faktist har kunnat gå ut! kändes skönt.


Iallafall efter jag har lagat mat och ätit maten så gick jag till en kompis. Hos henne gjorde vi inte mkt bara tog det lungt och skratta! :D som vanligt hähä! :)<3

Sen när jaag kom hem från henne så beslöt jag mig att jag skulle baka en kladdkaka.

Då gjorde jag det, undertiden den var i ugnen så satt jag bara och såg tv! :]

När den blev klar så käääka jag ju den och glass och ett glas saft. GOTT!

Den måste ju ha blivit god eftersom min lille bror har tagiit flera omgångar! :)  

   

Hääääääääär fick ni ju en liten biiild oxå! (Y)


tänkte skriva av mej lite oxå. Ber så mkt om ursäääkt ........ vill inte skrivaaa vem det är men om hon/han läser detta så förstår du nog? :) ja sådääär ja" (: 

Av ida svanberg - 15 mars 2012 15:54

'Heeej. något jag måste få gjort idag är att laga maaat hahahhahha. 

Ska faktist laga maaaT till familjen! hehehehheh. 


Och en till sak, JAG SKA NOG TILL SKOLAN PÅ FREDAG (IMORGON)<3 GLAAAAAD för orakaaaar inte sitta här hemma å tråkaaa. Dock har jag smittaaat min lille bror så han är sjuk!:D hahahahah

bra jag är vava? nåja ska typ bööörja laga mat nu. så ses seeenare!:D<333333333333333 


           kram/sv4nberg

Av ida svanberg - 15 mars 2012 12:43

Heeeeeeeeeeejsan. Det blir ett kort inlägg för har inte gjort så mycket under dagen idag!  

- jag vaaknade halv tolv, då låg jag och drog mej i sängen till klockan kvart över ett. 

Då gick jag ner, hoppade in i duschen och tog en UNDERBAR dusch! Sedan gick jag till frysen och tog mej en päron splitttttttttt. Saaatan vad god glas. Det finns inge godare glass!!  

Sen gick jag och slog igång tv.n det finns inge vidare bra programm så ser på *vingar av glas*

Jag har dock sett filmeeen TIDIGARE. Men finns det inge bättre så finns det inte! :)<3


Jaja. det var ju min dag änn så läng! Tänkte dock komma med en liteeeen frågeestund eller nått?

Fast inte idag!  

  

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards