Belieber.

Alla inlägg under mars 2012

Av ida svanberg - 11 mars 2012 20:33

hej, som ni märker på rubriken fick vi guld. dock mötte vi inte ett enda lag men satten hela programmet och var sjuktnöjd.


Det kommer upp en video senare (om någon lägger ut en video på internet)`?

jaja, kan berätta HELA min dag. med grinande och kämpande! :)<3


- vaknade kvart i sju. Då fixade jag mig och fikade. Var klar klockaan halv åtta och du sjkutsa mammi mig t edda hallen, där vi tävlade idag. Sen mötte jag upp hela laget och vi fixade håret och sminket. 

Sedan var det förträning - det jag jätte braA förutom att jag inte fick ycket luft och höll typ på att "dö" nämen alltså det gick typ inte å andas. Så det kom någon sjuk vårdare t mig och praaaata och sedan fick jag ta nå ASMA grejjs.

Sen tog vi det ganska lugnt framm t lunchen vi fick spaghetti och köttfärsås. Åt inte mycket efter som att maten inte var god.

Sen var det bara på med dräkten och sminkas om på nytt. För då var det dags för tävling.

Alla lagen var jätte duktiggggga! :)<3

och under tiden vi gjorde vårat programm så typ just i "bygget" så fick jag jätte svårt att andas (igen)....

Men jag KÖTTADE miiiiig igenom hela programmet med lite syre! HAHHAHHAH<3


Nåja det var väll min dag. Det kommer bilder i morgon antar jag...! ni får hade tills dess hejsveeeejs! (:<3

Av ida svanberg - 10 mars 2012 21:48

   Godiiis och drickaaaa! :)<3333333333333333333333333333333  Jag i poolen! (: <333

Av ida svanberg - 10 mars 2012 21:42

Tjenare Tjenare, mina små barN! 

Har just kommit upp från poolen och nu seer jag melodifestivalen.

Kom t hotellet vid halv sju. Då gick jag och min stora sis t coop och handla godiis dricka chips och sådant.


Hoppas Loreeeeeen vinner. Fast danny's låt växer i mina ögon varje gång jag hör den låten.

Loreen har 114 p och danny 92 p! :)<3


Men ses ska dra duschen nu. och forsätta se melodifestivalen! hejdå<3!

Av ida svanberg - 10 mars 2012 14:12

Hejsan.... Har just kommit t mormor och morfar.

hinnnnnner med ett jätte snabbt inlägg nu innan jag och morsan drar i väg och handlar på dagoberts.


Det kommer biler/texter idag om jag hinner.

Men ska dra nU, Tjaooo! (:<3

Av ida svanberg - 9 mars 2012 23:21

Hej bloggen. Har haft en under bar dag.. 


- Först vaknade jag åtta och fixa mig åde, sedan åkte jag bil t skoooolan.

-Sen var jag ju på skolan hela dagen (på gympan hade vi skidor)


När jag kom hem från skolan Duschade jag fixa mig käka och sedan skjutsa pappa mig t gbyn. 
Där gjorde vi inte mkt till en början. Sen gick vi ut och STALKA någon...

ute hade vi FKING azum kul.. Men det roliga to slut när jag kom på att jag inte kommer få träffa min kille på typtre veckor..(PANIK) åååååhw vill att du ska vara kvar här uppe i lassbyn!:)<3


Kommer inte stå ut treeee veckor t utan dig!SERIÖST nu har jag insettttt vad KÄRLEKEN är tillför. Älskardiig!

hihihi, ajja nog om det. i mroogn blireee att vakna TIDIGT ska först t luleåå och  se hockey (inte live)

Sedan åka bil i typ två timmar till skellefteå för att bo på hotell och  allt sådant mys.

Å på söndag har vi ju TÄVLING! åååhw är TAGGAD till tusen redan nu!:)<3


KRAM/SV4NBERG! (L) (Y) 

Av ida svanberg - 9 mars 2012 13:25

Höger- eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: AZUM! :)


Favoritgodis: Lakrits (trorjag)


Är det nåt du absolut inte äter: surströmming


Kläder just nu: Mjukisbyxer, linnea, tubhalsduk.


Musik just nu: Massa folk som pratar i bakgrunden.


Vad sa du senast: Jag tror jag ändå kommer klara provet! :)))


Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: huh?


Sommarplaner:  sola , bada, umgås OSVOSV! :))


Fisk eller badkruka: ABSOLUT FISK! HAHA


Saft eller alkohol:  Saft? dricker inte! (:


Hur många kuddar sover du med: en, tempur kudde


Favoritväder: Soligt varmt.


Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mobilen, familjen MAT! :)


Spelar du nåt instrument: nej, har spelat piano


Morgon- eller nattmänniska:  natt ! 


Sparare eller slösare:  både och , mest sparare


Bästa film: vetne! (:


Tror på liv på andra planeter:  vet ingenting om sånt 


Kommer du ihåg din första kärlek:  hihih ja 


Älskar du henne/honom fortfarande:  nejj


Har du några homosexuella vänner: nejj


Tror du på mirakel: ja, fast det är inte stor chans


Hur många barn vill du ha när du blir stor: vet inte 


Bio eller promenad:  båda :p


Är du kittlig: Liteeeeeeeee


Snarkar du?  njaee


Stjärntecken? Lejjon! :DD


Rädd för insekter?  nja, vissa SPINDLAR å sånt! :S


Äckligaste insekten: vet inte 


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? FLYGA hehehhe



Vad vill du jobba som? Frisöööör TYP!

 

 Chips, morötter eller godis? Godis!!


Pizza eller hamburgare? Hamburgare


Skriver du dagbok? nej


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Joo TYP, naveln näsan HAHAH! :Dd


Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) jag skulle vilja att det var städat.


Gungar du på stolen? ja


Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?  kanske 


Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster


Är du rädd för blod? Njaee


Gillar du att sjunga? Jodå, fast är inte bra påååå det! :)


Brukar du sola? jooo, på sommaren.


Vad gör du om du får hicka? Typ inte mycket.


Röker du? Usch nej ! 


Snusar du? Nej!


Använder du knark? Nej!


Kaffe, te eller inget? Inget, fast Te :)

Av ida svanberg - 9 mars 2012 13:18

Heeeeej. Har just haft prov- jag tror jag klarade det.... man skulle typ ha 25 för att få E och jag kanske hade 30-40 thihi.


Men nu iaf ska vi åka skidor, eller ja om en halvtimme blire skiiiidor. Fick dock låna amanda's skidor eftersom att jag inte hade med mina idag.... :)

Idag efter skolan blir det hem, käka fixa till sig och sen iväg t gbyn. Ska vara med Amanda Robin Kristoffer Hanna och min ÄLSKLING!! :))<3 HAHA


Ajja hinner inte blogga nå mer nudå, men ska blogga senare någon gång! :))<3 KRAM/ sv4nberg! :)<33

Av ida svanberg - 8 mars 2012 16:36

Hejj, har dock inte blogga på ett tag. Ledsen för det, men har it haft tid...


I går hade vi frilufsdag, jag å mina underbara vänner åkte t klinte och vi åkte slalom<3!

Jag ramlade 3-4 ggr.... haha, asså jag brukar it ramla men bara för att så ramla jag....

men gjorde ju it illa mig, sådet var chill! och jag tror vi hade så ini helvetes kul?


jo och igår hade vi ju oxå cheer uppvisining, det gick FKING AZUM! och dessutom tävlar vi på söndag :o

 asså jag kan inte fatta att det redan är dax för tävling. Kan ni det? :)


Men idag vaknade jag tjugo i sju. Klädde på mig, åt frulle och det vanliga man gör på en morgon.

Sen gick jag t bussen som kom halv åtta. Efter det hade jag ju skola.... och hade hål i två timmar.
Satt på biblioteket med Linnea och åt godis och drack dricka! GÖTT :)


För er som inte vet har jag den PERFEKTA killen<3  Och idag har jag och han varit tsm i två veckor!

ÄLSKARDIG! Du är det bästa som har hänt mig.


                   KRAM sv4nberg! :)<3 

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards