Belieber.

Alla inlägg under mars 2012

Av ida svanberg - 6 mars 2012 11:30

Heeej, det blir ett as snabbt inlägg nu.

Idag for vi in med tidiga å hade slöjd sedan skulle vi ha NO men det kom ingen vikarie..... så vi har hål t 2

Av ida svanberg - 5 mars 2012 13:40

hejsan, hinner med ett snabbt inlääg nu...


har just haft matte :( och ska nu ha SO! :(((( är inte alls pigg idag vill bara hem och krypa under täcket och sova!

men då har man ju skolan så klaaaart... och sen efter skolan blir det buss ner t stan med 1eller 2 söta människor! :D

Då går vi och äter å sedan under bara träning.<3


Hinner inte med nå mer bloggande nudå! :DD<<33<3

Av ida svanberg - 3 mars 2012 15:05

Hinner med ett as snabbt inlägg nu.

Är med moa och har just kommit t henne från slalom backen! GODE härligt väder ute.


Nu ska jag och moa ut med hunden :) så det är därför det blir ett snabbt inlägg.

Tänkte oxå säga att jag älskar dig ...... (L) men hinner nog blogga mer lite senare fårse.

Om vi intee hittar på nå spec. Ni kan kolla in dessa bloggar www.wwernersson.devote.se

www.linnnnnnea.devote.se

www.hannaaaaaa.bloggplatsen.se

www.absolutamandizz.blogg.se :))))) AZUM bloggar alltså. (: 

lite sent ute men LULEÅ blev serie ledare i förrgår, fi fan stolt luleå fan! :)

Och idag hoppas jag dom utklassar SAIK. för SAIK suger och LULEÅ äger. BRATACKHEJ! :))<3 puss å kram sv4nberg

Av ida svanberg - 2 mars 2012 14:37

Hejsan tänkte göra ett snabbt inlägg nu med olika "kärleks" texter! :))



Vår kärlek är som ett gummiband, vi båda går åt varsitt håll men i slutet blir det jämt för tungt så vi slutar streta och kommer alltid tillbaks till varann som en gummibands snärt♥                                                                                     




















Om du möter en tjej utan leende, ge henne ditt♥                                                                                                                                 





få aldrig en tjej att falla om du inte är beredd att ta emot henne

 

Twinkle Twinkle little whore, close your legs they're not a door

 

Där fick nig några iaf! :)) kanske inte dom bääääästa men skriver fler någon annan gång. 

Av ida svanberg - 2 mars 2012 11:25

Hellu, hinner med ett snabbt inlägg innan vi far t älvsbyn! :)


- Jag vaknade kl kvart över tio, eller ställde klockan.

sen gick jag ner och klädde på mig/fika frukost.

å efter det packade jag det sista, för vi ska åka slalom i älvsbyn, med några kompisar. 

och nu ska jag ut och ge mina söta hundar mat med lillebror och pappi! :))<3

hinner inte blogga nå mer, och kommer ha dåligt med uppdateringar eftersom att jag ska vara i älvsbyn hela helgen..


                         /kram! 

Av ida svanberg - 1 mars 2012 18:56

Här kommer det faktist typ några få bilder, efter som att datan inte segar just nu! :))<3

 

 HAHAHAHAHH, så sant! :))

   Är denna unge inte bara helt jävla underbar? =) 

  Bara för att jag kan!

    Jeee, aight! :)

    hehehehhe, tyckte bara den var klockren! :))<3

 

Kan oxå meddela att luleå spelar nu mot AIK än så läng 0-0 (:

Av ida svanberg - 1 mars 2012 18:36

åsså seriöst när jag skulle blogga i morse gick strömmen..... FICK PANIK!

å dessutom börja det låta typ as mycke i pannan så blev typ skraj. Men det löste sig tillslut

 

 

Min dag idag har varit helt okeej, har varit ute med krille å myo! vi gjorde inte mycket utan bara tog det lugnt!

sen gick vi t krille en snabbis för sen skulle jag hem och äta. Jag år pizza! :))

men ja jag lovade ju er massa bilder, asså får se om de kommer för har inte mammas underbara datorn nu.

Utan jag har min lite segare modell!

 

Men tror det kommer en bild bomb får väll se! :)) hoppas ni inte bara blir "ledsna" om inte bilderna dyker upp!

 

                    PS. älskar dig! :)<3 /PUSS SV4NBERG! ;D

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards