Belieber.

Alla inlägg under mars 2012

Av ida svanberg - 14 mars 2012 23:18

Heeeeej. har fixat videon nu!:D  ENJOY


   GRYMMMMA vi är!:D 

Av ida svanberg - 14 mars 2012 23:13

   Mina sexiga brudaaaar! <3

  Astma meddicinen jag fick hos läkaren!:)


Skulle dock ladda upp videon på våraaaat lag. Men funkade inte!:D

men den kommer någon gång LOVAR!

Av ida svanberg - 14 mars 2012 21:32

LULEÅ NI BORDE FAKTIST SKÄMMAS SERIÖST...... FÖRLORAR PÅ HEMMA PLAN. Det kan dock hända vilket lag som helst MEN skämmmmmms!


Whatever - just nu chattar jag med en jävligt snykk en!:) ska snart gå å se lite greys!<3333333333

min dag idag har varit KAOS. först får man veta en sak å sen en annan..... PALLAR dock inte bry mej om det MEN!


haha och sen har jag städat hallen och "andra" hallen, tömt diskmaskinen, städat mat rummet!:)<3

Duktigt vava?

hehehhehe ajja kommer in två eller tre bilder nu hejs.




   

Av ida svanberg - 14 mars 2012 12:04

Hej. Tänkee passa på att göra ett inlägg med bilder och sådant.

Idag har jag inte hunnit med mycket. Läste i en annan blogg att de i min klass har fått tbx provet. Det vill jag med!

hehe, första gången jag vill veta vad jag fick på ett prOv... (:

Kan FAN inte lita på dig längre. är ledsen med du har haft DINA chanser och du har sabbat dom. SKYLL dej själv.'


http://3.bp.blogspot.com/-LGNxI8nSqZU/T0sezPi-BxI/AAAAAAAAB_s/cX53ASTeiXs/s1600/362.JPG


Härifrån vill jag ha gaaaanska så mkt smycken. :))


http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#category_100078 Härifrån med.  behöver bara lite peeengar! :) 


Tyvärr hitta inga bra biilder så ja ni får nöjje er för denna gång. 


    Hade/sv4nberg


ps. Ska nog slå på en film nu... Men vilken? och ska göra om bloggen undertiden filmen spelas!:)<3

Av ida svanberg - 13 mars 2012 20:42

hellu. Hinner faktiiiist med ett snabbt inlägg!:)

http://www.cheerleadersofsweden.se/Foto.aspx?event=dm+norra+2012&class=cheer+forts%C3%A4ttning+junior&team=Cheer+Future   KOLLA!

kan säga såhär - älskar cheerfuture!:)<3333333333333333333333333


och sen en sak som gjorde mig super glad var ju faktiiiist att min älskling har fårr gratis sms igen!:)<3

fifan så braaaa (Y)


just nu ser jag på tv med pappi. och jag ska snart gå å se DH med mammi. haha byter bara tv typ!

Orkar inte vara hemma och tråka nå mer. vill faktist t skolan i morgon. men då är man ju fan förklyd.......DAMP

fast finns ju bara ett sätt. HOPPAS på att bli frisk! :)<3333

           kramsv4nberg 

Av ida svanberg - 13 mars 2012 14:00

Hejsan. Är då fan fortfarande sjuk. antingen fryser jag eller svättas och fifaaaan!

Kan ju oxå meddela att jag vill bara sova men kan inte somna om!!


Min dag- Vaknade klockan 13.37 Då gick jag ner och tog mej en liten macka och ett glas saft!

Sedan gick jag och såg ellen eller vad det heter. Det var två GULL  ungar med där... som trodde att man var en popstjärna om man hade stjärnor på sig. Osvosv!:)

sedan satte jag mig vid datan och kolla fejjan å det. Och nu bloggar jag ju! =)


Funderar faktist på att gå å sova tills tobbe eller mammi kommer hem. det är typ 3timmar kvar tills mammi kommer.

men vetne hur jag ska göra. Btw min kompis har inte kunnat få ut vårat programm på tuben ännu. 

Men så fort den kommer ut på tuben så länkaaar jag den (Y)<3!


kram sv4nberg =))

Av ida svanberg - 12 mars 2012 15:01

   Jeeeeeeee, buddddy!:)


   Fifan. så sant


   Kämpa på nu. Det är nära slutet. KRAM/SV¤NBERG

Av ida svanberg - 12 mars 2012 14:47

Heluuuuuuuuu! :)

Jag har funderat och funderat under dagen ifall jag ska ha en "seriös" blogg. Nej men att skriva normalt.

För jag skriver ju typ helt knäppt. Men kommentera vad ni tycker! :)


Idag väckte mamma mig klockan nio. Då var det bara på med kläderna in i bilen och åka t läkaren.
Hos läkaren sa dom inte mycket. Bara att jag kanske hade astma... och jag fick nån astma grejj som var rund..

Det var därför jag hade svårt och andas igååår typ. Om det inte är förkylningen.. Hoppas det är förkylningen.


Nu sitter jag och kollar fejjan. och checkar in om det finns nå bra programm på tv:n!:)

Ni får lite bilder här nedanför. Får dock se om det kommer cheer bilder idag.

 Min ena favvo i medlodiiiiiifestvalen. :)


   Mina två andra favoosar


Och min stora IDOL!:D


        


Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards