Belieber.

Alla inlägg under november 2012

Av ida svanberg - 5 november 2012 17:00

Häjj på er ute i kalla Sverige, det har verkligen börja bli kallt nu, spec i norr!
Haha minus grader ute och snö på marken? Visst dålig sommar och bra vinter.
Sånt är livet, fast eftersom jag är en frusen person vill jag nog ha sommar året om:)!

Idag har jag vart på skolan, tjillat. På engelskan gör vi ett (engelska) arbete. Om en kändis. Kan ni gissa vem jag har valt? Hahah svårt eller?;)
Klart, jag valde justin drew bieber, <3 all kärlek till han och hans beliber;)!

Ja kom hem vid halv fyra, då har jag it gjort nå fram tills nu, är aldeles ny äten, hahaha;)!
Ska snart dra fram hk boken och plugga t provet som är v.46 blööööö!
Ikv är det ju träning, är taggad till tusen för vi ska göra klart pyramiden;)!
Ska kila och plugga nu, bloggar Ikv eller i morgon:)!<3 kyssar

Av ida svanberg - 4 november 2012 21:54

Tja, sitter och ser jerseyshore :)!
Imrg är de slola, BlööööööWhäää'whääää!
Men ska fortsätta se nu:)! Hejs

Av ida svanberg - 4 november 2012 15:32

Tjaaaa, längtar som en tok till julen!
Första gången jag längtar typ! Haha
Idag har jag hunnit duscha och fika frulle, iget annat.
Idag ska jag inte göra något heller.
Haha.

Idag är de sista dagen godis och gofika hälsar på i min munn. Ska satsa mer på träning och hälsa.
Rätt eller fel? Tycker nämligen hälsan är godare/viktigare än lite godis.
Nog för att jag är ett godis freak, herregud vad jag älskar godis<3!
Men ska se tv nu, vi synes och höres<3!

Av ida svanberg - 3 november 2012 18:11

Länge sen jag körde på hiss och diss. Så kör en nuda.

Hiss: Apple jag tycker dom går framåt i tekniken och jag vill helst sj ha en iPhone.
Jag är kär i min iPad och tycker den är jätte bra!
Du kan ha med dig den vart du vill hur du vill. Den är praktisk helt enkelt:)!
Det ända dåliga med apple's produkter är att de är så dyrt....


Diss: hahah, Nokia tycker jag är en diss. Fine, vissa Nokia är ju bra men stenåldern, jagmenar vi är på 2000 talet!
Hahah, och alla bilder om att en Nokia är så starka, asså aldrig går sönder!
Man börjar ju bli less de bilerna, okeeeej vissa är roliga för ett tag, men inte on alla ska lägga ut dom.

Av ida svanberg - 2 november 2012 12:12

Tjaaaaaa:)!
Är rätt så nyvaken, har endast hunnit fika frulle;)!
Ska snart börja fixa mig. Ska ju åka kl ett;)!
Ska t Boden först och handla sen ska jag till Älvsbyn och var hos en kompis:)!
Kul kul;)! Det bästa är att hon är en beliber så ja ni kan tänka er;)!<3

Av ida svanberg - 1 november 2012 15:23

Tack ännu en gång moffi;)!
Min mobil är ju på lagning och ist då för att den jätte dåliga mobilen fick jag en av morfar:) superb!
Men nu ska jag och mamma dra till Anki, vi hörs sen igen bloggvärlden:)!<3

Av ida svanberg - 1 november 2012 00:01

Yes, nu har jag kommit hem från träningen:)!
När jag kom hem duscha jag och fixa mej. Sen jock jag dirr t Hanna:)!
Vi nördar iPad som vanligt;)! Hahahaha standard ;)!<3
Ikv blir de film tittande? Och mer nörda spel;)! Hahahaha
Sa spela nu byebye<3

Ps. Jag kommer it kunna blogga från mobilen så det blir dålig uppdate förutom när jag har dator eller iPad med internet:)!<3

Av ida svanberg - 1 november 2012 00:01

Yes, nu har jag kommit hem från träningen:)!
När jag kom hem duscha jag och fixa mej. Sen jock jag dirr t Hanna:)!
Vi nördar iPad som vanligt;)! Hahahaha standard ;)!<3
Ikv blir de film tittande? Och mer nörda spel;)! Hahahaha
Sa spela nu byebye<3

Ps. Jag kommer it kunna blogga från mobilen så det blir dålig uppdate förutom när jag har dator eller iPad med internet:)!<3

Presentation


Hej, kul att du kikade in på min blogg. Jag är en glad tjej på 14
år.
Går sporten cheerleading och självklart älskar jag mitt älskade luleå hockey! ÄLSKAR JUSTIN BIEBER

Here you can translate my blog

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Belieber or Directioner?
 JB
 1D
 Belieber
 directioner
 both.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Bilder.

             

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards